Fødsel og klesvalg - hva var ditt?

Håperinderlig..

Glad i forumet
Har sett mange ulike påkledninger på kommende mammaer, noen mer praktiske enn andre. [:D] Hadde dere noen spesielle klær dere ønsket å ha på dere når dere fødte, eller endte dere opp tilnærmet naken, som de aller fleste? Har dere noe som dere vil anbefale, eventuet ikke anbefale?

kom inn på føden i en singlet og joggebukse som sambo hadde fått trekt på meg :) hehe,gikk i bare singlet og "sykehus"truse en stund før jeg skulle over på fødebenk for å presse,da fikk jeg på meg en skjorte og av med trusa !

Jeg hoppa rett inni sykehusskjorta da jeg kom inn på sykehuset, praktisk og deilig. Den forsvant vel etterhvert så jeg endte opp kliss naken :) Anestesimannen fikk noe å hvile øynene på, ihvertfall![8D][8D]

Hadde på meg en gammel stripete hvit og rød Jean Paul t- shirt og tights. Jeg tok med hensikt på meg samme t- shirt ved neste fødsel også, men glemte den hjemme tredje gangen [;)] Godt brukt med andre ord og slike minner er ikke lett å kvitte seg med [;)]

ORIGINAL: Rebbie

Jeg kom inn på fødestuen med full åpning og pressrier (DUMME DUMME FOLK[:@][:(]) så de bare rev av meg alle klærne, untatt sokkene som selvfølgelig var rosa med øyner på [8D]
I følge sambo hadde de kommet med en skjorte de ville ta på meg, men jeg hadde bare brølt til han stakkars mannen:" den skjorten kan du ETE!!!"[:-][8|]

Hadde på meg en joggebukse og singlet,men skifta til sånn skjorte de hadde på sykehuset rimelig fort..
Hadde den på meg hele tiden,til det ble bestemt at jeg måtte ha ks..

ORIGINAL: Galest

ORIGINAL: Rebbie

Jeg kom inn på fødestuen med full åpning og pressrier (DUMME DUMME FOLK[:@][:(]) så de bare rev av meg alle klærne, untatt sokkene som selvfølgelig var rosa med øyner på [8D]
I følge sambo hadde de kommet med en skjorte de ville ta på meg, men jeg hadde bare brølt til han stakkars mannen:" den skjorten kan du ETE!!!"[:-][8|]

Hahaha[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Fødte med sykehusskjorte på,jeg.Hadde time til igangsetting så jeg reiste i joggis og genser men ble skiftet på på føden da jeg ble lagt i sengen med drypp.
Regner med at det blir sykehusskjorte denne gangen og,praktisk og behagelig da.

Da Sofie kom ut hadde jeg på en ammebh, singlet (helt under puppene så klart) og jeg hadde sokker på, men den ene falt av og den andre hang bare og tinglet rundt stortåa omtrent, har et vagt minne om at jeg brølte til sambo at han måtte fjerne den også. [8D]

ORIGINAL: Daizy

Fødte med sykehusskjorte på,jeg.Hadde time til igangsetting så jeg reiste i joggis og genser men ble skiftet på på føden da jeg ble lagt i sengen med drypp.
Regner med at det blir sykehusskjorte denne gangen og,praktisk og behagelig da.

samme her.. sykehusskjorta er støgg, men syyykt deilig å ha på seg[:)]

Har vært naken begge gangene,for jeg har ligget i badekar helt fram til jeg har fått press rier begge gangene [:)]

Har hatt joggedress begge gangene når jeg er kommet inn[:)]

Hadde på meg joggebukse, topp og en genser når jeg kom på sykehuset. Etter at de sjekket åpning så lå jeg bare i nettingtrusene fra sykehuset og toppen.. gikk såpass fort på meg at jeg ble sjekka ganske ofte og ikke vits i å ha på seg bukse da [8D]

Jeg hadde joggebukse og genser omtrent hele fødselen, samme type antrekk som jeg brukte de siste ukene før egentlig.[8D] Tror jeg tok på en ny genser og joggebukse hver gang jeg hadde dusjet, en av fordelene med å føde hjemme er at hele klesskapet er tilgjengelig.[;)] Ble veldig varm av pressingen, så klærne ble tatt av på slutten. Hadde bare bh og sokker igjen da han ble født.

Jeg hadde på meg det sambo rakk å kle på meg. Hadde kun truse på hjemme da jeg fikk pressrier. Så han tok på meg en skitten t-skjorte, og så kom ambulansefolka å henta meg[:D]

Butt naked [;)]

Kom inn med joggebukse og samboer sin t-skjorte.
Hadde ikke tid til å skifte, men jm tok av buksen og trusen min.
Fikk på sykehusskjorte etter at jeg hadde født.

vi reiste på føden klokka 9 på morgonen, så jeg hoppet i nærmeste joggebokse og hadde på meg en singlet.. hehe
Hadde så jævlig vondt, at klær var det siste jeg tenkte på[:)]

Men før pressriene ble det tatt på sykehusskjorte, siden de stakk epidural og jeg hadde på hvotsinglet, så for å slippe å blø på den, tok de på det..

Men den var så å si av når Tuva kom på brystet[:)]

Ved begge fødslene så var jeg jo innlagt på sykehuset.

Ved Iver sin så var ikke klær noe vi tenkte på, så lå i sykehusskjorta.

AS sin startet på natten. Og mens jeg lå på sykehuset, så brukte jeg sykehusskjortene på natten som pysj, og mine egne klær på dagtid. Men nå var det natt og da var skjorta på, så den ble værende på..

Gikk i sånn god haremsbukse fra Cubus + singlet da jeg kom inn, men fikk på meg sykehusskjorte og lækker nettingtruse da jeg ble sendt på føden.. Så jeg fødte i BH og sykehusskjorte..:) Rekner med trusa ble tatt av meg, men husker ikke når...[8D]

Back
Topp