Fødsel- og foreldreforberedene kurs

FiskeN :)

Forelsket i forumet
Det skal jeg på i morgen fra 16-2030.
Har dere vært på noe lignende, eller har dere fått tilbud om noe?

Er helsestasjonen som arrangerer og jordmor kommer til å si en del om fødsel og amming, håper det er nyttig og interessant.

Vi var også med første. Jeg personlig fikk ikke så mye ut av det, men tror pappaen synes det var veldig ok.
Vi var i regi av KK da, så fikk omvisning på fødeavdelingen - det var veldig greit :)

Var første gang,syns også det var litt ubrukelig, hadde fått vite alt av jm på forhånd, og omvisning på føden fikk vi også ved innskrivning så trengte det egentlig ikke. Fikk se en kjempe pinlig fødeforum fra 80/90tallet,og nå om dagen finer man jo alt på nettet uansett ;)

Vi var på fødselsforberedende kurs forrige gang, var sånn gratis greier. Syns det ble noen lange timer som jeg ikke hadde nytte av :P men er sikkert forskjellig fra sted til sted ;)

Vi var med første (på helsestasjonen det også), var greit det - særlig for mannen tror jeg, han var ikke like inni alt babystyret som jeg var :P Uansett kjekt å se folka som var der sammen med oss, flere kom på samme barselgruppe etterpå :)

Var på kurs i uken.. Syns det varte litt for lenge egentlig. Er kjekt å ha fått det med seg, men en omvisning på KK eller noe ville nok gjort det litt mer nyttig :) Men jeg har aldri hatt ro i kroppen til å sitte i ro å bli undervist ;)

Back
Topp