Fødsel og foreldreforberedende kurs..

JaaaBaby <3

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
I dag var vi på fødsel og foreldreforberedende kurs, og ca 1 time uti kurset så går vannet på hun ene, så da måtte de jo bare komme seg på sykehuset :) Måtte bare fortelle det for synes det var litt vittig/sprøtt..

Haha! For en opplevelse! :)

Hehe! Oi! Det må jeg si:p

Shit!!!! Det må ha vært ganske crazy. Lurer på hva som har gått gjennom hodet til henne det skjedde med?? Må ha vært absurd. :) man skal lissom forberede seg, så boom så er det igang.

Oh shit!! Det er det drøyeste jeg har hørt :o skrek hun det ut liksom? :o

Hehe.. det var i en 10 min pause det skjedde.. Var ute å hadde luft. Å så møtte vi de på vei inn igjen og jeg syns hun virka så stressa og var nesten på gråten. Å når vi kom inn i rommet så sa noen av de andre det :) Ganske sprøtt :)

Holy!!! Jeg hadde freaka ut om det hadde skjedd med meg :O

Hehe.. det var i en 10 min pause det skjedde.. Var ute å hadde luft. Å så møtte vi de på vei inn igjen og jeg syns hun virka så stressa og var nesten på gråten. Å når vi kom inn i rommet så sa noen av de andre det :) Ganske sprøtt :)

Shit ja jeg hadde også blitt helt på tuppa :o. Tenk å oppleve noe sånt :o

hehehe, for en artig opplevelse! Tro hvilken historie det er for dem å fortelle :) Jeg skal på fødselsforbredende kurs bare 2 uker før termin:eek: Synes det er sprøtt å få det så seint! Men når di bare har kurs da, så er det ikke annet å gjørexsmile8

Back
Topp