Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det gratis, og skulle bare møte opp, hun skulle sende meg tidene.. hun sa det begynte på våren ... så da tenker jeg april caBlitt tilbudt ammekurs hos jordmor på helsestasjonen. De har kurs uten påmelding, så man må bare komme. Jeg ble anbefalt å være med nå i februar eller i mars. Føler det er tidlig, men det var av erfaring om at det er mye annet som tar fokus på slutten at hun anbefalte det. Nå er jeg førstegangs så vet ikke helt hva jeg mener om det. Jeg skal føde på Ahus og de har fødselskurs som koster 850kr. Ikke fått med meg noen andre muligheter i mitt område.
Her har helsestajonen gratis amme- og fødselkurs. Jordmor satte meg opp på ammekurset førsdte uka i mars Og fødselkurset tar vi på Ahus. Det er lengre og mer omfattende enn det på helsestasjonen
Jeg er førstegangsfødende jeg også, så vet desverre ikke hvor mye vi får ut av det egentlig. Men noe info, er bedre enn ingen info da Men jeg var bare så ivrig da jeg leste litt om kurset, at jeg satte oss opp, og betalte med engang Så når jordmor nevnte at de hadde samme kurset gratis. Bare at det var litt kortere, så angret jeg littJeg lurer veldig på å bestille fødselskurs på Ahus, men skikkelig usikker på hva vi får ut av det. Har du vært på det før eller fått litt mer informasjon enn hva som står på hjemmesiden?
Jeg er førstegangsfødende jeg også, så vet desverre ikke hvor mye vi får ut av det egentlig. Men noe info, er bedre enn ingen info da Men jeg var bare så ivrig da jeg leste litt om kurset, at jeg satte oss opp, og betalte med engang Så når jordmor nevnte at de hadde samme kurset gratis. Bare at det var litt kortere, så angret jeg litt
Jordmor på Ullensaker helsestajon fortalte meg at de også har fødselskurs. Det er noe kortere enn det på Ahus, men man får med seg det av info man trengerHvor fikk du beskjed om at de har samme kurset? Jeg husker bare at jm sa de hadde ammekurs på Lillestrøm, men kanskje jeg husker feil....