Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hørt at fødslene kan være ulike hvis fedrene er ulike. Kanskje det var tilfellet hos deg?Jeg fødte nr 3 i fjor. Og sa hele tiden til sambo at dette ble helt greit (hans første). Jeg er, eller var en stille føder, ikke smertestillende og alt gikk greit å rolig for seg.
Så jeg ønsket å føde i badekar å ta imot selv. Vi var tre runder på føden før hun kom den tredje gangen. Måtte røskes i flere ganger for å få igang riene. Siste jm vi hadde røsket i noe så jævlig å hadde da kun 2cm og under 3 timer etter var hun ute. Sykt sykt vondt! Født i badekar å løftet henne opp til meg, selv. Men fy så vondt. Første jeg sa da jeg kom meg til senga var at neste gang skal jeg ha epiduralNeida sa jm, du er jo litt av en fødemaskin du. Så vi får se.
Får nr to nå. 1. Tok 5 dager fra de satte meg igang til hun var ute. 26 timer med stormrier fra drypp, 1 time og 20 min pressfasen....satser på en enklere fødsel denne gangen