Fødsel nr 3 eller mer...

Madoc

Gift med forumet
Dere som har født 3 eller flere barn. Mamma sa jeg ikke kunne regne med at fødsel nr 3 lignet på mine 2 tidligere fødsler, bla at jeg kunne ha flere netter som jeg trodde ting skulle skje, og at jeg ikke kunne regne med å ha så god tid som ved de 2 forrige fødslene (hatt 20 og 17 timer fra jeg skjønte det var noe på gang, til ungene var ute). Hva er deres erfaring på dette???

Ser plutselig for meg masse bom-turer til sykehuset, for så å ikke rekke det når det først er i gang[&:][8D]...

fikk ikke noe flere dager der oppe iallefall

ødsel nr 1 varti i 50 timer

nr 2 varte i rundt20 timer...ikek helt sikker

nr 3 varte i....må tenke litt..tror det var rundt 12 timer...

ikek lett å huske sånn plutselig[8D]

men han siste,så var jeg oppe 2 ganger på bom tur,så måtte bare gå hjem igjen. men har sittet med maserier i flere dager før selve fødselen startet.og det med alle 3[8|]

[:o][:o][:o] ...og jeg som trodde dere skulle berolige meg...[&o] huff!

Jaja, time vill showe!!! Greit å være forberedt da iallefall[:-]. Jeg trodde jeg hadde fått rutine på dette her nå, jeg[8D][&:]

Har født 4, og alle er født fort og greit. Nr tre var faktisk den raskeste...

Fødsel 1: ca 1 time

Fødsel 2: keisersnitt[;)]

Fødsel 3:hmmmm.
Tror vannet gikk dagen før, hadde regelmessige veer kl 07.00 om morgenen, men stoppet kl 12. Ble strippet kl 20. Og reiste på sykehuset igjenn kl 01. men kun 2-3 cm åpning[8|] Ble strippet igjenn. Fikk akkupunktur kl 03.30,og 5cm opning da klokken var nesten 04, og klokken 04.26 var hun ute... Så mange falske alarmer med sista ja. trodde mange ganger fødselen var igang. Men tok litt over en halvtime fra 5 cm til hun var ute jo..... Plutselig gikk alt fort. Men var heldigvis på sykehuset da[;)]

Back
Topp