Fødsel nå..?

meg&lille

Elsker forumet
Septembermødre <3
Sist uke følte jeg ikke at fødselen nærmet seg i det hele tatt. Hadde liksom ikke noen tegn på det. Nå derimot, føler jeg hun kan komme når som helst! Har så mye nedpress. Føler hun skal komme ut. Av og til kommer det nesten som regelmessige trykk. Jeg føler meg virkelig klar for fødsel:) Dette er jo første gang, så vet liksom ikke om man kan føle dette lenge? Våknet to ganger i natt av at det trykket på, og da lurte jeg selvfølgelig på om det er i gang:) Det er ikke det altså..:)
Andre som føler fødselen kan skje når som helst? Den intuisjonen om at kroppen er klar? Hvilke tegn har du? Og om du har født før, gikk du lenge sist og følte du kunne føde når som helst?:)

Føler at det er nest før her også. Slimproppen gikk i går og det presser noe voldsomt. Kjenner voldsomme trykk, sånn var det på slutten de to forrige gangene.
Men ble satt i gang med de to i terminuka.
Har harde kynnere, murring og "mageknipe".
Terminen er den 10.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Føler at det er nest før her også. Slimproppen gikk i går og det presser noe voldsomt. Kjenner voldsomme trykk, sånn var det på slutten de to forrige gangene.
Men ble satt i gang med de to i terminuka.
Har harde kynnere, murring og "mageknipe".
Terminen er den 10.

Er litt mageknip og "menssmerter" her og. Gikk du lenge med det de andre gangene?

Føler det kan skje når som helst ja, men er tre dager over termin i dag også da :P
Har mer nedpress og trykk der nede, litt småsmerter i magen men jeg tenker ikke så mye over de ettersom jeg er vant med å ha en del magesmerter til vanlig ellers. Går bare og håper det skjer noe snart for blir så stresset av alt maset rundt meg om dagen :P

Er litt mageknip og "menssmerter" her og. Gikk du lenge med det de andre gangene?
Ble satt i gang med begge de to..
Men kom inn på sykehuset med rier, så var jo i gang.
Med nr.1 ble jeg satt i gang pga svangerskapsforgiftning. Men var litt i gang.. kjente det begynte å skje noe ett par dager før. Men gikk med rier/maserier i ett par dager før d skjedde noe.
Med nr.2 hadde jeg akkurat sånn som nå. Masse nedpress, kynnere og murringer.
Gikk sånn i noen dager. Kjente små "dunk" og hver gang syntes jeg at det kom dråper. Det viste seg å være fostervann. Men riene tok seg ikke opp. Så ble satt i gang med modningspille.
Håper jeg slipper å bli satt i gang denne gangen..
Men føler liksom at alt tar lengre tid nå. :P

Det trykker godt her også, som om det går hull på vannet :p har hatt masse tegn i mange dager nå men ikke no som skjer :( dorrige gang hadde jeg ikke noe tegn, bare kynnerne som økte på på termin dag :) men vi er jo forskjellige, plutselig kan det skke for deg :)

første gang, hadde jeg bare litt murringer i ryggen. så bått gik vannet en kveld :p
andre gang så hadde jeg masse nedpress og regelmessige maserier hver dag i 2 uker før fødsel...
nå har jeg masse press og kynnere, menssmerter i rygg og mage osv hatt i 2uker nå.. men ikke så mye maserier.. men kjennes ut som ho skal grave seg ut av seg selv :p

I natt fikk jeg så sykt vondt. Var sikker på at det var fødsel på gang. Er ganske sikker på at nå var det rier og ikke bare kynnere.
Holdt på fra ca kl.2-5..
Var på tur til å ringe. Men så ga de seg. Helt mørbanket i dag. :P

Back
Topp