fødsel *link

Uff, hvorvidt jeg gleder meg til selve fødselen vet jeg nå ikke[8D]
(men samtidig vet jeg jo ikke hva jeg går til)

Men gleder meg fææælt til å holde veslejenta mi da!!<3

Uff, holdt på å knekke sammen i gråt jeg nå! Det er så fantastisk!!!

Ååååh, som jeg gleeder meg til det øyeblikket lillegutt kommer ut. Har jo vært så heldig at jeg har fått vært med på 2 fødsler og 1 keisersnitt da jeg var student. Var også med på min venninnes fødsel tidligere i år.
En fødsel er virkelig et fantastisk øyeblikk. Selv om den innebærer mye smerter er øyblikkene etterpå så nyyydelige [:)][:)] (sier jeg nå uten å ha personlig erfaring, haha [8D])

Jeg griner hver gang jeg ser en fødsel. Like rørende hver gang.

å gud så nyyyyydelig[:D] glede meg til min dag kommer[:D][:D]

omg så tårene pressa på hehe og heile meg blei annspendt! godt d e nogen mnd t lillegutt ska ver inni magen , har isje tid t å tenka på fødsel ennå :P

fantastisk[:D] gleder meg noe helt enormt, og jeg vet hva jeg går til..eller, ingen fødsler er jo like men... er verdt vær eneste plage og smerte [:D]  når man får babyen sin opp på brystet.. en følelse man ikke kan beskrive[:D] blir rørt bare av tanken[:D]   GLED DERE[:D]

der kom tårene.. gleder meg veldig eg og:) utrolig fin opplevelse:)

ååååå sukk.. grugleder meg så! Lengter etter å holde snuppa mi!!

jeg stri gråter.. uff.. både gleder og gruer meg så sinnsykt. håper jeg kommer meg gjennom fødselen like greit som sist.. det var heilt for jævlig vondt, men så mye godt som kom ut av alle smertene :)

mye jeg håper blir anderledes denne gangen. f.eks at jeg slipper å revne. at pressriene bare varer i rundt 20 min istede for 3 timer. åhh.. bare gleder meg til den dagen er over og jeg sitter å ynker meg med vondt mellom bena og det nydligste gullet i armene mine <3 hihi

Eg har fødselsangst etter traumatisk fødsel sist som endte i hastekeisersnitt, så eg gleder meg ikke for å si det slik! Men dette var kjempe rørende og eg gråt, håper eg får en så fin fødsel denne gang[:)]

Livredd......[:(]

Gleder meg selvsagt enormt mye til holde gutten min...Men livredd födsel dessverre.....Tör ikke titte paa video linken[:(]

JEG GLEDER MEG IKKE!!!!![&:]
Så klart til å se jenta mi, men fødselen... huff... skulle ønske man kunne vært foruten de smertene og for å ikke snakke om hvor lang tid det kan ta.... [:o]

Back
Topp