Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må le litt, sånn er min mann også.Må undersøke litt tror jeg. Samboeren mener det ikke er noe å stresse med, for er jo verdens naturligste ting. Men ikke han som må presse ut en unge...
Høres ut som at det kan være aktuelt med yoga for gravide for din del. Jeg husker jeg gikk på det og der var det en del sånt som du beskriver. Siste timen kunne man ha med partner. Men jeg var kommende alenemor så følte meg ganske utafor da :-(Må le litt, sånn er min mann også.
Jeg gikk ikke sist, det gikk vell fint men vi har ikke noe tilbud om det her jeg bor.. Måtte ha reist i 1,5 t om vi skulle vært med. Men jeg ønsker meg å lære forskjellige teknikker med en person på to(+sambo?) manns hånd. Tenker på "meditasjon" og pusting og besvistgjørelse osv Hadde gledelig betalt for det!
Problemet er jo bare at vi må kjøre 1,5 t for å få et slikt tilbud.. Sånn er det når man bor på landet i nordnorge... Utrulig dumt da..Høres ut som at det kan være aktuelt med yoga for gravide for din del. Jeg husker jeg gikk på det og der var det en del sånt som du beskriver. Siste timen kunne man ha med partner. Men jeg var kommende alenemor så følte meg ganske utafor da :-(
Må undersøke litt tror jeg. Samboeren mener det ikke er noe å stresse med, for er jo verdens naturligste ting. Men ikke han som må presse ut en unge...