Fødsel / keisersnitt

Pronni

Blir kjent med forumet
Er så rart med min første graviditet var jeg helt avslappet i forhold til fødselsituasjonen.. Ikke noe stress å ta ting som det kommer, men denne gangen er det noe anna. Er i grunn litt rart i og med at jeg blir fulgt tettere opp i svangerskapet og kommer til å få en bedre vurdering angående fødsel enn sist.
Jeg har trangt bekken og fosteret nå må være mindre enn min eldste sønn for at jeg skal få lov til å føde. Jeg føler at de fleste blir noe lettet over å få keisersnitt, men det er noe jeg absolutt ikke ønsker å oppleve igjen.. Jeg hadde utrolig uflaks under min, og veit det ikke blir slik igjen men klarer ikke å la være å stresse og tenke på dette. Tar nesten gleden bort fra sv.skapet... veit ikke helt hvor jeg vil hen med dette innlegget men godt å få luftet det litt...

Blir du satt i gang hvis ungen begynner å bli stor då? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Det veit jeg ikke, vekt estimering foregår ganske tett opp mot termin så får ingen klare svar.nå.. er det som ee litt frustrerende.

Så kjedeligt! Håpe du slipper ks då siden du ikkje ønsker det :)

Sent from my iPad using BV Forum

Så dum situasjon for deg. Men tenk at du blir nøye fulgt opp nå, og hvis du må ha ks igjen er det nok mye roligere og planlagt enn sist gang. :)

Back
Topp