Fødsel i rekordfart.. link

Ja, leste det netopp.. herreman!! [:D][:D]

Håper egentlig ikke min blir sånn for det tar 25min og komme seg på sykehuset [:D]

Litt kortere enn min 14 timers fødsel!!!

ORIGINAL: Anlise

"litt" kortere enn min også..

44 timer fra riene starta, til han var ute. Men pressa bare i 25 min [:)]

Min første tokk 3 timer fra riene begynte.. 4 fra vannet gikk... oahhh:) Min søster har også hatt kjappe fødsler, hennes siste tokk 2 timer! Men min første var enda kortere enn hennes første så kommer nokk til og gå fort fort meg neste gang også... håper jeg bor i nerheten av et sykehus[:D]

Og jeg som trodde jeg hadde en kjapp fødsel! [8|][:D]

ORIGINAL: Mamma til Prinsessa

ORIGINAL: Anlise

min fødsel varte i 3 dager fra første rie til hun var ute! [&:] håper på litt raskere neste gang![;)][:D][8D]

3 DAGER! Å fytti rakkern. 14 timer her også. Bare småtteri i forhold jo. Håper du får en kjappere fødsel neste gang ja.

skal si det gikk unna[:D]

ORIGINAL: sitronsøt

Og jeg som trodde jeg hadde en kjapp fødsel! [8|][:D]

Ei i barselgruppa mi hadde en sånn fødsel.. hehe... var vel rundt en halvtime tre kvarter den fødselen varte.. rakk seg ikke ned på sykehuset, jordmor kom akkurat i det babyen ble pressa ut..[:D]

ORIGINAL: Hufsa22

Min første tokk 3 timer fra riene begynte.. 4 fra vannet gikk... oahhh:) Min søster har også hatt kjappe fødsler, hennes siste tokk 2 timer! Men min første var enda kortere enn hennes første så kommer nokk til og gå fort fort meg neste gang også... håper jeg bor i nerheten av et sykehus[:D]

Ja vær litt obs..... denne siste gangen tok det meg 35 min ja. . .[&:][:D]

Back
Topp