Fødsel i gang??

mamma til 2 snart 3

Blir kjent med forumet
Jeg er nå 39+4 på vei, med mitt 3 barn. Har hatt mye menssmerter og kynnere opp igjennom, MEN kl 01.00 i natt begynte det å gjøre litt vondt. Da bare venta jeg på at de kynnerene skulle utvikle seg til rier, og ta ordentlig av. Det har ikke stoppet, bare fortsatt nå i nesten 19 timer. Små murringer og menssmerter bare. Begynt å stikke litt i underlivet nå, helt der "nede" liksom (he he). Jeg har ikke vilt ringt føden bare for å få sjekket om det er åpningsfasen dette, for deretter å bli sendt hjem igjen. Hva tror dere at dette kan være?? Jeg har tidligere bare våknet om natta m skikkelig rier og vist at det var i gang, nå er jeg usikker. Kan det være starten?

det virker jo som noe er på gang, lykke til og hold oss oppdatert!

muffinsdronningen skrev:
det virker jo som noe er på gang, lykke til og hold oss oppdatert!

vi heier på at det er i gang 

Høres jo ut som noe er på gang, tror jeg kanskje hadde ringt føden og hørt med de. Hvis ikke det er langt dit så hadde jeg kostet på meg en tur. For å sjekke at alt er i orden. 
Hos meg var det nesten ikke fostervann sist gang og jeg hadde ikke merket noe uvanlig.
Krysser fingrene for at det tar seg opp så du blir ferdig med dette. :-)

Nå ble jeg litt nervøs også, jeg venter også tredjemann og tenkte at dette er bankers, men det kan altså bli helt forskjellig fra sist gang. ;-)

høres ut som maserier som jeg har hatt siden natt til torsdag:-\ håper du slipper å gå så lenge,dette er sliiiiitsomt.

Tusen takk for det, håper det tar seg opp nå :) Jeg merker stoooor forskjell på denne graviditeten og de andre. Det har vært mye "lureri" fra lillegutt nå :) Jeg tenkte å ringe føden, men har 1 times kjøring bare for sjekk og 2 små itillegg. Ville liksom vente til jeg skjønte at det var i gang, lillegutt er det liv fra. Maserier har jeg hatt endel, siden "proppen" gikk for snart 4 uker siden, men dette har nå vart siden 01.00 i natt. Holder dere oppdatert! Og igjen, tusen takk, lykke til dere også der ute :)

Håper det tar seg opp! Lykke til:)

Ja, så lenge du kjenner liv så skal det jo ikke være noe farlig. Hadde nok sett det an jeg også med 2 små og 1 times kjøring. :-) Masse lykke til. :-)

Hva skjer, hva skjer? Veldig spent her nå asså!emoticon

Hestejenta skrev:
Hva skjer, hva skjer? Veldig spent her nå asså!emoticon

Spent her også!

Hei :) Det er desverre det samme her, men har ringt føden, de sa dette var modningsrier, og så lenge jeg var 3 gangs fødende, så merket jeg vist dette ekstra godt. Håper det skjer noe snart, 39+6 idag :) Skjedd noe hos dere da?

Åh, så kjedelig. 
Merker jeg blir veldig mye mer spent på min egen kommende fødsel når jeg leser om dere andre 3 gangs fødende, jeg var helt sikker på at denne gangen kom alt til å gå helt "bankers" men det ser ut som om tredjemann kan være en liten luring, blir spennende dette! :-)
Her har det ikke skjedd noe, men så er jeg også bare 36+5 i dag så han kan godt holde seg inne en stund til.

Krysser fingrene for at det snart skjer noe hos deg da, termin i morgen, da kommer h*n sikkert i morgen! ;-)

Liten oppdatering.. 2 cm åpning etter jordmor besøk idag, også var ho litt hardhendt, kanskje det hjelper litt, men dette kunne fortsatt ta noen dager. Ja, jeg også trodde at med 3 så ville det gå utrolig fort og greit, siden de andre har vært drømmefødsler, men...begynner å grue meg litt nå :)

oi, skal si h*n er treig ;p du er i hvertfall i gang slik at det er ikke sååå lenge igjen! 

lykke til videre

Åh, håper det hjelper at jm var litt hardhendt! Det satte ihvertfall igang fødsel hos meg sist gang.
Slitsomt å gå sånn som du har gjort så lenge!!! Satser på at fødselen går kjapt når det først kommer igang! Lykke til videre! :)

Tusen takk til dere :) Jo, det er slitsomt å gå slik, for en venter automatisk hele tida, og orker ikke så my fordi en er sliten...men satse på at kanskje til natta? :)))

Jeg krysser fingrene for deg! :)

Spennede! Krysser fingrene for at det skjer noe snart! :-)

Back
Topp