Fødsel i forhold til termin

Tress

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Jeg har fått med meg at det er flere her som venter nummer to, tre og fire, og er nysgjerrig på hvordan dere har født i forhold til termin tidligere?

Selv har mine kommet natt til andre dag over termin (begynte på kvelden termindagen) og tre dager før trermin. Begge har komemt på menstermin da :)
Denne gangen er jeg spent, og håper i grunnen at minsten skal følge i storesøskens fotspor der ;-) Nå har jeg OUL-termin 19. oktober. Menstermin er 15. oktober ca. Ser for meg at hun kommer 14.-15. så om det ikke skjer er det fare for at jeg ikke blir hetl fornøyd, haha :P
Det jeg er aller mest engstelig for er at hun skal komme godt etter termin, i og med at storesøster har bursdag den 28. oktober, og i følge skjemaet mitt kan jeg gå så lenge som til 30. oktober... Det hadde vært VOLDSOM (!!!!) nedtur å ligge å enten føde, eller være "stuck" på sykehuset på storesnupps bursdag :O

Har ei jente fra før. Og hun kom på termindato [emoji4] som også det året var farsdagen [emoji6] så føler jeg gå mannen verdens beste farsdagsgave og tulla veldig med hvordan han skulle toppe den gaven til meg [emoji13]
Denne gangen tror jeg ikke jeg får gå så lenge at fødselen starter av seg selv, men har et håpe om å kunne gå helt ut [emoji4]

Gutten min kom 4 dager før termin, vannavgang 6 dager før så fødsel dro ut i tid kan en si [emoji85]

Jeg gikk 14 dager over termin med førsteman.
Skulle inn å bli satt i gang, men to timer før avtalen så møtte jeg heller opp på føden og ba de kontakte andre avdelingen og fortelle at fødselen starta den natta :happy:

Mine to kom hhv. 14 og 7 dager etter termin. Blir ikke overrasket om jeg går over denne gangen også til tross for at jeg er tredjegangs.

Mine har kommet henholdsvis 4 og 1 dag før termin, og 1 dag etter. Håper og tror denne frøkna også vil ut til tett på termin! Jeg vil heller ikke gå over, men mest fordi det hadde vært et mentalt mareritt, blir så redd for den lille inni magen da. Så jeg kommer nok til å gå for kjerringråd og akupunktur og hele pakka ekskl. lakserojla. Har hørt det kommer mer enn bare barn ut på fødestua når fødselen settes igang pga. den:knegg:

Født 4 dager før termin med de tre forrige, så spent denne gangen [emoji23]

Førstemann kom 3 dager før termin, og jenta mi kom 17 dager før termin.
Satser på å få noe før denne gangen også [emoji4] bare jeg ikke går over er jeg fornøyd. Får store unger så de trenger ikke være der inne over tiden [emoji12]

Har en sønn fra før og han ble 21:50 kvelden før termindato [emoji16]

Gutten min kom i uke 35+1, 5 dager etter vannavgang.
Satser på at det holder litt lenger nå.

Nr 1 : 1 uke før termindato nr 2 : 6 dager før termin dato. Så er veldig spent på nr 3 :D

Jenta mi kom 15 dager før termin [emoji4] spent på når lillebror kommer!

Førstemann kom 12 dager over termin ved igangsettelse. 9 timers fødsel.

Så var det prinsessa som kom 14 dager før, på 2 timer.. Helt naturlig fødsel uten medikament eller noe.

Totalt forskjellige fødsler, så er veldig spent på når 3djemann velger å komme :)

Nr 1: 9 dager over termin
Nr 2: 18 dager over termin
Nr 3: Satt igang i uke 37.

Forbereder meg på overtid denne gangen også. [emoji4]

Back
Topp