Fødsel. Hva gleder du deg til?

Mrs. Potato Head

Flørter med forumet
Det jeg gleder meg aller mest til er når den lille gutten som jeg har hatt i magen skal bli holdt av pappaen sin. Og se hvordan han reagerer når han får se sønnen sin. Jeg blir rørt helt til tårene bare ved tanken på det (hormonell?). emoticon

Jeg gleder meg mest til og holde henne selv jeg <3 Haha egoist da eller :P Bortsett fra det gleder jeg meg til vi skal kle på henne å bade henne sammen for første gang på sykehuset :) Og selvfølgelig se hvordan pappaen reagerer når hun kommer ut og gråter :) 

Jeg gleder meg enormt til å få barnet i mine armer, men tror faktisk jeg ser mer frem til å se faren med babyen sin :D

Jeg gleder meg utrolig til å få treffe han for første gang, se hvem han ligner på :D Og selvfølgelig, se hvordan pappaen reagerer. Om det kommer noen tårer fra han :P

Jeg ser fram til det sekundet den lille kroppen sklir ut og blir lagt rett på brystet... <3>

Knerten* skrev:
Jeg ser fram til det sekundet den lille kroppen sklir ut og blir lagt rett på brystet... <3>

her ble førstemann tørket før han kom på brystet..

Enig med dere som tenker på far. Gleder meg slik til han får se lille prinsessa si! Vet at han lengter slik etter det :)

Gleder meg veldig til pappaen skal holde henne for han er så emosjonell=p Tar lett til tårer og han er bare hel skjønn! Og snakker til henne hver kveld,så bare der blir jo jeg rørt=D Samtidig gleder jeg meg til å se henne som jeg har hatt i magen i 9mnd. Hvordan hun ser ut, oppfører seg,skrik,lyder,blikk,øyne,ALT egentlig!

Samt gleder jeg meg til hvordan jeg kommer til å takle første gangs fødsel. Er så fasinert over kroppen da jeg jobber med kroppen,så hvordan den reagerer er jeg spent på hehe.

Gleder meg en masse til mannen min skal holde vår prins for første gang, og ikke minst holde han selv:):) Klarer snart ikke vente lengre.

Er mange ting jeg gleder meg til, men det jeg gleder meg mest til er å få se om alt står bra til med den lille. (har jobbet med funksjonshemmede barn og vet at det ikke noen selvfølgelighet..), deretter gleder jeg meg til at vi som foreldre skal få holde henne.

Neste gledings er når storebror skal komme å se lillebabyen på sykehuset ;))

Jeg gleder meg faktisk til å føde igjen! Synes det var en fantastisk opplevelse Men så gleder jeg meg selvsagt til å få babyn i hendene

Eg gleder meg til å høre henne for første gang, se og holde henne:-) Å kjenne betrygelsen at hun er frisk å fin *håper*  ;-)

Back
Topp