Fødsel avlyst! :-P

gojinta_di

Flørter med forumet
Jeg fikk skikkelig opp håpet i natt! Bare for å ende opp uten søvn, og uten baby! :-(
Ved 12 tiden i natt fikk jeg noen 'tak' i magen. Og de kom regelmessig, og ble vondere! Hurra!!!! Jeg gikk rundt å småryddet litt mens jeg tok tiden. Ved 4 tiden kom mannen og ba meg komme å legge meg, siden jeg vil trenge å slappe av litt før fødsel! Og at han skulle fylle varmeflaska mi, så kanskje jeg fikk litt lindring. :-) ved 5 tiden så dabbet det av. De kom sjeldnere. :-( og kl 7 var de borte!!! :-( må tydeligvis gå gravid en stund til da! :-P jeg som var SÅÅÅÅ klar for baby i natt!!! :-P

Uff så kjedelig at de dabbet av da. Håper du fikk sovet litt i tilfelle det begynner igjen snart....

Isj, er så kjedelig å gå sånn... håper det starter opp igjen snart!

Å nei så kjipt da. Håper det starter opp igjen. Hvor langt på vei er du?

Uff det er kjedelig. Hadde det sånn en stund jeg også. I 4 dager hadde jeg regelmessige tak om kvelden og natta. Men endte med at vannet gikk plutselig når jeg hadde gitt opp og alle takene var borte. Så babyen kommer plutselig

Sånn var det under fødselen hos meg sist :p gode rier til 4 cm åpning, da forsvant alt... La meg til å sove, men ble så irritert da jeg virkelig hadde sett for meg å bli ferdig. 1,5 time etter siste ria før de forsvant så gikk jeg i dusjen. Da gikk vannet, og etter 40 min var han ute! ;)

Like langt som meg du da :) Termin 25/1?
Jeg har også en datter på 6 år, men hun kom 8 dager over termin....

Termin den 25. Ja :-) begynner å få noen tak i magen igjen nå.. Hadde vært mye enklere om bare vannet kunne gått, slik som sist..da er det liksom ikke noen tvil om at noe er i gang... Har virkelig ikke lyst på en tur på sykehuset, bare for å bli sendt hjem igjen fordi det er falsk alarm! :-P

Back
Topp