Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hadde vært veldig spennende å høre om det er noen flergangsfødene som vil dele hvordan fødsel nummer 2 var kontra nummer 1 Kom nr 1 eller 2 før termin, eller kanskje begge etter termin? Var nr 2 en lettere eller tøffere fødsel? Med mer
Nr 1 kom 6 dager før termin, nr 2 kom 4 dager etter termin ellers hadde jeg to raske fødsler. Synes de var ganske like. Eneste forskjellen var at jeg skjønte at fødselen var i gang med nr 2, det gjorde jeg ikke med nr 1
Nr 1 ble satt igang og kom ikke før 11 dager over. Nr 2 var jeg og strippa hos jordmor to dager før termin, og det satt igang så ho kom akkurat over midnatt dagen før termin
Synes fødsel to var mye lettere, rett og slett fordi den varte veldig mye kortere og jeg fikk pauser mellom riene. Det gjorde jeg ikke under igangsettingen. Så naturlig er helt klart best for min kropp.
Håper nå at nr 3 velger å komme endel før termin, for nå er absolutt alt vondt og tungt
Nr 1 kom på termin, nr 2 kom 8 dager før. Nr 2 tok mye lenger tid fordi babyen var større. Alle på sykehuset var veldig på å presisere at «nr 2 kommer alltid mye raskere, så om et par timer er hun ute». Det gjorde at det føltes myyye lenger når det ikke gikk så kjapt likevel. Men ellers var fødslene ganske like