Fødsel 1 og 2

Vestlandsjenta

er nå mamma til to små gull <3
Novemberskattene 2014 <3
Til dere som har flere barn, kom de ca likt i forholdt til termin? Eller er det ikke så uvanlig at første kommer til termin, mens nr 2 kommer 3 uker før f.eks:) ?

Sent from my iPhone using BV Forum

For meg var det omvendt:-) Førstemann kom dagen før termin, meks jeg gikk 9 dager over med nr 2.

Både nr 1 og nr 2 måtte igangsettes pga overtid (14 og 15 dager over termin)

Nr1 kom på termindato, og nr2 kom 3 dager etter :) fikk beskjed hos jordmor at da er sannsynligheten stor for at denne babyen kommer rundt samme tidspunkt! Men etter å ha lest en tråd på generelt så ser det ut som om at "nr3 er en luring", faktisk stemmer. Her får vi ikke gå lenger enn en uke på overtid, og jeg håper bare jeg slipper i gangsetting!

Har derfor store planer for helgen før termin :p da skal julevasken tas, mannen sendes av gårde på julebord, og mens jeg er alene med 2 barn og alle mulige barnevakter påvirket av alkohol(siden det er lørdagskveld) skal jeg gafle i meg sterk mat! Babyen MÅ jo bare komme da! ;) :D

Her kom nr 1 åtte dager over termin. Ble strippa på overtidskontrollem. Var moden og hadde da 2 cm.

Nr 2 kom tre dager etter terminen :)

Jeg har liksome et lite håp om at nr 2 kommer like mye før termin (ikke noe tidligere), har spurt litt rundt, men virker som det er veldig tilfeldig

Nr 1 kom 3 dager før termin og nr 2 kom 6 dager etter termin :) Såå, jeg tror nok det er ganske tilfeldig når fødselen starter for min del!! :)

Back
Topp