Fødetryne/duckface

Spiramin

Forelsket i forumet
Dere som har født før fikk dere dette fødetrynet alle snakker om?:p jeg husker ikke om jeg fikk det sist:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

La ikke merke til det sist,og fikk.heller ingen kommentarer. Denne gangen derimot er det noen som har sagt at jeg har "fødeansikt". Annet enn at jeg føler jeg ser feit ut, kan jeg ikke si at jeg ser noe selv ;)

Jeg følte ikke det sist og fikk egentlig ingen kommentarer på det, men når jeg ser bilder fra de siste dagene før fødsel så synes jeg at jeg ser en antydning til såkalt fødeansikt.

Denne gangen har jeg ikke lagt merke til noe, men kanskje jeg ser det på bilder i ettertid :p

Spent1984: Mange ser litt rundere/mer oppblåst ut i ansiktet dager(/uker?) før fødselen starter.

Jeg hadde ikke det sist, men jeg merker at jeg har blitt rundere i ansiktet nå den siste uka :) Er ikke noe folk kommenterer, men jeg ser det godt selv :)

Jeg hadde det forrige gang da jeg hadde storesøster i magen, men ikke noe særlig nå med lillebror.

Sent from my iPhone using BV Forum

Fikk bollekinn, litt dobbelhake og litt bred nese :p Nå har jeg fått litte bitt dobbelhake :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp