Stinoa Gift med forumet 24 Mar 2010 #1 fødetråden klikket.. så må lage ny senere.. eg venter til eg kommer på MIN data.. for dette e helt horribelt.. skjønner ingenting!
fødetråden klikket.. så må lage ny senere.. eg venter til eg kommer på MIN data.. for dette e helt horribelt.. skjønner ingenting!
Chibi Hoot hoot! 24 Mar 2010 #2 ORIGINAL: Stinoa fødetråden klikket.. så må lage ny senere.. eg venter til eg kommer på MIN data.. for dette e helt horribelt.. skjønner ingenting! Sitter du på en Mac? [8D]
ORIGINAL: Stinoa fødetråden klikket.. så må lage ny senere.. eg venter til eg kommer på MIN data.. for dette e helt horribelt.. skjønner ingenting! Sitter du på en Mac? [8D]
Stinoa Gift med forumet 24 Mar 2010 #3 ORIGINAL: Chibi ORIGINAL: Stinoa fødetråden klikket.. så må lage ny senere.. eg venter til eg kommer på MIN data.. for dette e helt horribelt.. skjønner ingenting! Sitter du på en Mac? [8D] Nei sitte no på en normal COMPAQ pc[8D]
ORIGINAL: Chibi ORIGINAL: Stinoa fødetråden klikket.. så må lage ny senere.. eg venter til eg kommer på MIN data.. for dette e helt horribelt.. skjønner ingenting! Sitter du på en Mac? [8D] Nei sitte no på en normal COMPAQ pc[8D]
Stinoa Gift med forumet 24 Mar 2010 #4 No fikk eg det ordnet.. så godt som eg klarte her hvertfall[:)]