Fødetråden

des09feb12

Forelsket i forumet
Noen som vil ta på seg å lage fødetråden ?? Den første bebin er født idag

hadde jeg bare visst hvordan men har ikke snøring på sånne ting

Dessverre lite peiling på sånt.. hvem har født? Er det sånn facebook informasjon? Uansett gratulerer til den ;)

Oooj, så spennende ! 

Er det bare en tråd som man legger inn info , slik de har på andre termin forum??? 

Om så kan jeg godt ta ansvaret for dette om ingen andre melder seg..... 

Oj. Gratulerer til den som har født :)

Aner ikke hvordan man gjør sånnt jeg. :(

Oi, det var tidleg!

Gratulerar så mykje til den nyfødte og foreldre! Vonar alt står bra til?

er vel å lage en tråd, som man ber en moderator lage som topptråd.. men jeg føler ikke jeg har energi nok til å følge opp en slik tråd, så hvis Froni kan gjøre det, hadde jeg blitt superglad!! :)

Stemmer også på Froni!

Ja, flott viss du vill ta ansvar for tråden Froni Også er det endelig min tur som har fått den ene tvillingen sin. Tvillig 2 døde i magen, så tvillig 1 ble tatt med KS søndagen 27.11.11. Dette skrev hun: Vil bare si at Sondre kom til verden Kl 1352 i dag - sterk liten hissigproppg på 1790 gram :) må oppdatere senere, jeg er i relativt laber form etter ks'et og ikke sett han enda

Å nå vet jeg ikke helt om jeg skal skrive gratulerer, eller så trist...

Er jo sååå utrolig trist at hun mistet den ene tvillingen!! Må være en virkelig rar og sorgfull følelse for henne. Samtidig er det veldig bra at den andre berget seg! Du må sende henne en stor klem og hilsen fra oss på babayforum (iallefall fra meg, - skal ikke svare for de andre)

Håper hun, far og babyen får god oppfølging.

KLEM!!!...og gratulerer med gutten :)

kn fikse i kveld ;)

Back
Topp