Fødetråd

Emzxto

Andre møte med forumet
Jeg vet flere fra termingruppene på facebook allerede nå har født, inkl meg selv. Selv om vi havner i en annen termingruppe hadde det vært gøy å fått blitt med videre her også :)

Mine tvillinggutter kom 5/4 kl 20.15 og 20.17 som keisere. 1570g og 1390g, friske og fine!

Hadde termin 8.juni. Tvilling transfusjonsyndrom, så forventet dem tidligere enn «normalt»,:)

Jeg vet flere fra termingruppene på facebook allerede nå har født, inkl meg selv. Selv om vi havner i en annen termingruppe hadde det vært gøy å fått blitt med videre her også :)

Mine tvillinggutter kom 5/4 kl 20.15 og 20.17 som keisere. 1570g og 1390g, friske og fine!

Hadde termin 8.juni. Tvilling transfusjonsyndrom, så forventet dem tidligere enn «normalt»,:)
Gratulerer med de små! Du har samme opprinnelige termindato som meg :Heartred håper alt står bra til med dere.

Å gratulerer så mye!! :love2 Vi har (hadde) nesten samme termindato, jeg har 7 juni. Mange som allerede har født ja, drømmer at jeg føder nesten hver natt :knegg: Godt å høre at de er friske og fine :Heartblue

Back
Topp