Fødetråd?

Burde ikke den legges øverst? Eller, kanskje ikke det går? Haha. Jeg er i hvert fall spent i disse tider på om det plutseliger noen som skriver der :D
Det går sikkert an å be om å få den linket i "Våre viktigste tråder", eventuelt spørre moderator om det er mulig å få den pinnet. Men er ikke 100% sikker på hvordan dette fungerer :p
Hvis noen ender opp med å skrive i den, så vil den jo komme opp igjen. Men ikke sikkert noen skriver hvis de ikke ser tråden.
 
Er minst 2 fødetråder her på desember-gruppa. En på side 3 også. Ikke første gang at det blir dobbelt opp med samme greia. :meh:
 
Det er sånn det blir når det hele tiden lages en ny tråd for hver gang en ønsker å diskutere noe på slike forum desverre :p

Hadde vært mye enklere om man hadde kategorisert trådene her inne.. men med alle trådene som ligger ute tror jeg det ville blitt en heftig jobb på moderator.

Det går'ann å spørre moderator om å pinne enkelte tråder, fødetråder er høyst aktuell også nå som 8 har født på termingruppa.. jeg skal igangsettes på mandag også, så dem små kommer som perler på ei snor nå :Heartred
 
Det er sånn det blir når det hele tiden lages en ny tråd for hver gang en ønsker å diskutere noe på slike forum desverre :p

Hadde vært mye enklere om man hadde kategorisert trådene her inne.. men med alle trådene som ligger ute tror jeg det ville blitt en heftig jobb på moderator.

Det går'ann å spørre moderator om å pinne enkelte tråder, fødetråder er høyst aktuell også nå som 8 har født på termingruppa.. jeg skal igangsettes på mandag også, så dem små kommer som perler på ei snor nå :Heartred

Oi har 8 stk fått allerede ja:) har de skrevet det noe sted her inne? eller kanskje du kjenner dem også da:) masse lykke til med igangsetting i morgen!! Så spennende:D
 
Oi har 8 stk fått allerede ja:) har de skrevet det noe sted her inne? eller kanskje du kjenner dem også da:) masse lykke til med igangsetting i morgen!! Så spennende:D
På skjult er det flere tråder og oppdatert fødetråd og
 
Oi har 8 stk fått allerede ja:) har de skrevet det noe sted her inne? eller kanskje du kjenner dem også da:) masse lykke til med igangsetting i morgen!! Så spennende:D
Takk takk, er superspent!! :D

Skjønner ikke hvordan jeg kommer meg inn der jeg:dead:
Hei dette er kriteriene:

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

  • Du må ha laget deg et nick
Se her hvordan du lager ett eget nick
  • Du må stå oppført på terminlisten
Terminlisten til gruppen finner du her
  • Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen
  • Du må ha vært medlem på Babyverden forum i minimum 1 måned.
  • Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.
Skriv en hel masse innpå "våre leker" på desember2019 gruppa så fyller du 50 innlegg kvoten rimelig kjapt.. da skriver du til en av oss tilgangsansvarlige, meg eller kitty2019 om at du ønsker tilgang på skjult.
 
Takk takk, er superspent!! :D


Hei dette er kriteriene:

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

  • Du må ha laget deg et nick
Se her hvordan du lager ett eget nick
  • Du må stå oppført på terminlisten
Terminlisten til gruppen finner du her
  • Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen
  • Du må ha vært medlem på Babyverden forum i minimum 1 måned.
  • Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.
Skriv en hel masse innpå "våre leker" på desember2019 gruppa så fyller du 50 innlegg kvoten rimelig kjapt.. da skriver du til en av oss tilgangsansvarlige, meg eller kitty2019 om at du ønsker tilgang på skjult.

Okei, takk:) Får jeg sett hvor mange innlegg jeg mangler til 50?
 
Takk takk, er superspent!! :D


Hei dette er kriteriene:

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

  • Du må ha laget deg et nick
Se her hvordan du lager ett eget nick
  • Du må stå oppført på terminlisten
Terminlisten til gruppen finner du her
  • Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen
  • Du må ha vært medlem på Babyverden forum i minimum 1 måned.
  • Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.
Skriv en hel masse innpå "våre leker" på desember2019 gruppa så fyller du 50 innlegg kvoten rimelig kjapt.. da skriver du til en av oss tilgangsansvarlige, meg eller kitty2019 om at du ønsker tilgang på skjult.
Jeg vil gjerne ha tilgang på skjult! Har glemt det skjulte forumet helt av, jeg....
 
Screenshot_20191125-001225_Samsung Internet.jpg

Har varslet fra at dere ønsker tilgang på skjult :) kan gå fort el ta noen dager, alt etter hvor mye moderator har å gjøre :) Når dere får tilgang vil dere finne skjult gruppe ved "våre bilder/ våre leker", heter julegavene 2019. Det vil også dukke opp banner med samme navn når dere skriver på forumet.
 
Vis vedlegget 313020

Har varslet fra at dere ønsker tilgang på skjult :) kan gå fort el ta noen dager, alt etter hvor mye moderator har å gjøre :) Når dere får tilgang vil dere finne skjult gruppe ved "våre bilder/ våre leker", heter julegavene 2019. Det vil også dukke opp banner med samme navn når dere skriver på forumet.

Okei tusen takk:happy:
 
Sto foresten bare Desember2019*skjult gruppe* der jeg trodde det sto julegavene 2019 :p
 
Det er sånn det blir når det hele tiden lages en ny tråd for hver gang en ønsker å diskutere noe på slike forum desverre :p

Hadde vært mye enklere om man hadde kategorisert trådene her inne.. men med alle trådene som ligger ute tror jeg det ville blitt en heftig jobb på moderator.

Det går'ann å spørre moderator om å pinne enkelte tråder, fødetråder er høyst aktuell også nå som 8 har født på termingruppa.. jeg skal igangsettes på mandag også, så dem små kommer som perler på ei snor nå :Heartred

Hjertelige lykkeønskninger for den store igangsettingsdagen <3
 
Back
Topp