Fødetråd?

Ponyta

Elsker forumet
Kanskje vi skulle hatt en fødetråd, i og med at etpar junidamer allerede har klekket? :) noen som vil lage?

Ser for meg når du sier at de har klekket at magen har åpnet seg og ungen stikker hodet forundret ut og lurer på hva i huleste skjedde nå. :p Uff, har en helt vill fantasi så tidlig på morgenen!

Men en fødetråd hadde ikke vært så dumt ettersom noen små nurk har bestemt seg for å komme ut litt tidligere enn andre. :)

God ide:) jeg kan desverre ikke taeg avdet, da daten e ødelagt:/

Jeg kan godt ordne, har jo rimelig god kontroll på terminlista i hvert fall :)

men har jo selv termin 10. juni, så er jo mulig jeg faller litt av lasset da med både baby og valp i hus.... Men det kan jo gå godt også :) Kan lage senere i dag evt.. hvis ingen andre vil :)

Kjempe flott :D

Når du lager tråden, så kan du rapportere den inn og skrive at du ønsker den på topp.
Da tar første moderator som logger seg på og legger den på topp for dere :D

Jeg kan godt ordne, har jo rimelig god kontroll på terminlista i hvert fall :)

men har jo selv termin 10. juni, så er jo mulig jeg faller litt av lasset da med både baby og valp i hus.... Men det kan jo gå godt også :) Kan lage senere i dag evt.. hvis ingen andre vil :)
helt dupert om du vil ta på deg jobben:)

Da har jeg laget fødselstråd :) Se om dere liker måten jeg har gjort det på og gi meg evt. tilbakemeldinger her inne.

Såg kjæmpe fint ut Tumle, flink du er! :) Veldig bra at man ikke skal skrive annet enn info om fødselen, hadde sikkert blitt langt ellers, og "vanskelig" og finne frem til hvem som har født og ikke.. Super, gleder meg til vi starter for alvor og bynner og fylle den ut :)

Back
Topp