Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sååå koselig! Høres ut som han var klarSå hadde ikke gutten tid til å vente lenger, og kom til verden 07.16 på morgen i dag. Han tok oss litt på senga åtte dager før termin, men likevel så veldig velkommen 3505g og 50cm
Gratulerer så myeSå hadde ikke gutten tid til å vente lenger, og kom til verden 07.16 på morgen i dag. Han tok oss litt på senga åtte dager før termin, men likevel så veldig velkommen 3505g og 50cm
Gratulerer <3Så hadde ikke gutten tid til å vente lenger, og kom til verden 07.16 på morgen i dag. Han tok oss litt på senga åtte dager før termin, men likevel så veldig velkommen 3505g og 50cm
Gratulerer så myeHavnet plutselig i marsgruppen jeg. Hadde termin 25.02, men lillesøster ventet helt til 01.03 før hun kom riene startet natt til 01.03, ble lagt inn kl 12, og hun kom 16:49, så vil si det var en ok rask fødsel. Uten noe smertelindring, så det var ganske heftig, men veldig fornøyd med hele opplevelsen 4180gram og 54 cm, så var godt hun ikke ble der inne enda lengre
Gratulerer ♡ hva anses som rask pressefase? Jeg trykket i 11 min med min forrige, tror jeg fikk rift grad 1(2 sting)Gutten vår ble født i går, den 18. mars kl 00:42! Det ble en del timer med modningsrier som heldigvis ble til ordentlige fødselsrier, men aktiv fødsel gikk veldig fort - takk og lov. Pga så rask pressefase ble det revning denne gangen også, bare ikke så dypt som sist.
Tusen takk!Gratulerer ♡ hva anses som rask pressefase? Jeg trykket i 11 min med min forrige, tror jeg fikk rift grad 1(2 sting)