Fødetråd: Hvor og hva?

Vil vi ha fødetråd på åpent eller skjult?

  • Åpen

    Votes: 12 25,0%
  • Skjult

    Votes: 11 22,9%
  • Begge

    Votes: 25 52,1%

  • Antall som har svart
    48

Jegermeg

Betatt av forumet
Assistert-jentene
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hei alle sammen.
Har sett litt på andre termingrupper på hva de gjør med fødetråd.
Det under er hva maigruppa har. Tenkte man kunne komme med forslag til hva og hvordan vi vil ha det? På "annet du ønsker å fortelle" ser jeg de forteller om forløpet i fødsel... Legger til poll om den skal ligge på åpent eller skjult.

* Da lager vi en tråd for åpen og en for skjult. Noe dere vil legge til/endre?

FORSLAG SKJULT:

Kjønn:
Navn på barnet:
Termin:
Dato og klokkeslett født:
Uke+dag:
Fødested:
Vekt:
Lengde:
Hodeomkrets:
Forløsningsmetode:
Fødselsforløp:
Annet du ønsker å fortelle:
Bilde:

FORSLAG ÅPEN:

Kjønn:
Dato født:
Termin:
Mål:
Annet du ønsker å fortelle:
 
Last edited:
Mener det kom et forslag tidligere om å ha fødetråd på både åpent og skjult. Kanskje legge det til som et alternativ på pollen?
 
Ja, tror de fleste sa seg enige om å ha en på både åpen og skjult. Den på åpen kunne være mer generell, og een på skjult kunne være mer detaljert og med bilde osv. :)
 
Ja, tror de fleste sa seg enige om å ha en på både åpen og skjult. Den på åpen kunne være mer generell, og een på skjult kunne være mer detaljert og med bilde osv. :)

Høres fornuftig ut. Drøyer litt for å se om det kommer noen forslag til hva som skal/bør være med. Kan lage et forslag til hva som kan være på åpen også. :)
 
Jeg liker tanken på både skjult og åpent og sånn som du har satt det opp nå virker det veldig greit med mindre info på åpent :)
 
Jeg liker tanken på både skjult og åpent og sånn som du har satt det opp nå virker det veldig greit med mindre info på åpent :)

Så bra. Da tenker jeg at jeg legger de ut slik de er nå så kan de jo endres på etter hvert hvis det skulle være noe. Selv om jeg føler det er veldig lenge unna at det skjer noe her med termin 23. august og maks overtid på første så er det jo bare 4 uker til de første har termin og flere som settes i gang etter hvert. Noen på facebookgruppen som har fått allerede også..
 
Likte at den på åpent var mer generell, og mer utdypende på skjult. Godt jobba :)
 
Likte at den på åpent var mer generell, og mer utdypende på skjult. Godt jobba :)
Takk, da er det bare å glede seg til man kan fylle ut :happy:
Blir spennende å se andres også. Føler jo at man har vært litt med i andres opplevelse rundt graviditeten også.
 
Kanskje vi skulle ha fått "festet" fødetrådene øverst slik som terminlista? Det er vel moderator som fikser sånt.
 
Kanskje vi skulle ha fått "festet" fødetrådene øverst slik som terminlista? Det er vel moderator som fikser sånt.

Tror det bare er å sende moderator en mld på det, kanskje @Jegermeg gjør det siden det er hun som har trådene? :happy:
 
Kanskje litt dumt spm fra min side, men hvor finner man kriteriene for å bli med i skjult gruppe... kom inn her litt seint i graviditeten og har hatt mer enn nok med å navigere meg inn på dette i starten da alt her inne var nytt og ukjent, og kan ikke huske jeg har sett det noen plass...
 
Kanskje litt dumt spm fra min side, men hvor finner man kriteriene for å bli med i skjult gruppe... kom inn her litt seint i graviditeten og har hatt mer enn nok med å navigere meg inn på dette i starten da alt her inne var nytt og ukjent, og kan ikke huske jeg har sett det noen plass...

det står info på til gruppen i en av de festede trådene. Du må ha 50 innlegg, stå på terminlista her inne på augustgruppa og så sender du melding til tilgangsansvarlig. :)
 
det står info på til gruppen i en av de festede trådene. Du må ha 50 innlegg, stå på terminlista her inne på augustgruppa og så sender du melding til tilgangsansvarlig. :)

Tusen takk for info, det hadde jeg faktisk ikke fått med meg :shy::hilarious:
 
Back
Topp