Fødetråd ♡

Snusmumrikken♡

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Augustlykke 2022 ❤️
Fødetråd for Desember 2020 :Heartred

Ukene flyr og snart begynner ⭐ Julestjernene ⭐ våre å dukke opp!


:santa Min fødsel

:Heartred Barnets navn:

:Heartred Kjønn:

:Heartred Termin:

:Heartred Fødselsdato:

:Heartred Uke+dag:

:Heartred Klokkeslett:

:Heartred Vekt:

:Heartred Lengde:

:Heartred Fødested:

:Heartred Forløsningsmetode:

:Heartred Smertelindring:

:Heartred Annet du ønsker å fortelle:

:Heartred Bilde:
 
Last edited:
Min fødsel

Barnets navn: Vårill

Kjønn: Jente

Termin: 18.desember

Fødselsdato: 30.september

Uke+dag: 29+1

Klokkeslett: 22.27

Vekt: 1245 g

Lengde: 36,3 cm

Fødested: Kristiansand

Forløsningsmetode: Normal fødsel

Smertelindring: Epidural og lystgass

47A7A2C3-DC2C-44FD-969B-1486B6107F95.jpeg
 
Min fødsel

Barnets navn: Vårill

Kjønn: Jente

Termin: 18.desember

Fødselsdato: 30.september

Uke+dag: 29+1

Klokkeslett: 22.27

Vekt: 1245 g

Lengde: 36,3 cm

Fødested: Kristiansand

Forløsningsmetode: Normal fødsel

Smertelindring: Epidural og lystgass

Vis vedlegget 338268


Nydelig navn til vesle jenta di :dummy1: Gratulerer så masse. Håper alt står bra til :Heartpink
 
Bare 1 som har født?? Kan ikke helt tro dette. Eller har dere en til tråd i skjult forum? Er så sykt kjekt å lese fødselsopplevelser! :)
 
Hvordan får man blitt med der, da? :)
Les tråden «informasjon om desember 2020 sin skjulte gruppe» Der står det greit forklart hvordan du kan få tilgang til den skjulte gruppen :) Mye mer liv der inne.
Der får man jo bare tilgang om man står oppført i terminliste. Men fødeopplevelser er jo noe som er interessant for de som kommer etter. Jeg føde nok i januar, siden jeg har tvillinger, men kan like greit føde i desember også (er i uke 31 nå).
 
Dere er forresten ENESTE gruppe i 2020 som har fødetråd i skjult forum! Kanskje dere skulle bare kopiere innleggene ut i åpen gruppe.
 
Dere er forresten ENESTE gruppe i 2020 som har fødetråd i skjult forum! Kanskje dere skulle bare kopiere innleggene ut i åpen gruppe.
Folk må få bestemme selv hvor de poster om fødselen sin. :)

At det er bare her det er skjult fødetråd tviler jeg på. I november-gruppa er det postet 22 innlegg i den åpne fødetråden, hvorav ca halvparten er gratulasjoner/diskusjon. Man skulle jo tro det har kommet mer enn 10-11 barn der inne. Sannsynligvis finnes det en tråd på skjult, som er langt fyldigere - som her.
 
Dere er forresten ENESTE gruppe i 2020 som har fødetråd i skjult forum! Kanskje dere skulle bare kopiere innleggene ut i åpen gruppe.
Litt av poenget med skjult gruppe er at terskelen for å legge ut ting blir lavere fordi det er skjult, og da blir det feil å kopiere ut innleggene.
 
Dere er forresten ENESTE gruppe i 2020 som har fødetråd i skjult forum! Kanskje dere skulle bare kopiere innleggene ut i åpen gruppe.

Hvordan vet du at vi er de eneste når du ikke har tilgang på ene eneste skjult gruppe som du ikke selv er medlem av ? :bored:

Jeg har ikke så voldsomt lyst til å dele mye på åpent forum iallefall :)
 
50 innlegg er jo veldig høyt for å få innpass i skjult gruppe da, blir jo til at man skriver for å skrive...
 
50 innlegg er jo veldig høyt for å få innpass i skjult gruppe da, blir jo til at man skriver for å skrive...
Ikke en streng regel spesielt for denne gruppen. Den går igjen i de aller fleste termingrupper. :)
 
Hvordan vet du at vi er de eneste når du ikke har tilgang på ene eneste skjult gruppe som du ikke selv er medlem av ? :bored:

Jeg har ikke så voldsomt lyst til å dele mye på åpent forum iallefall :)
Helt enig med siste avsnitt! Helt uaktuelt å dele videre det folk skriver der inne, jeg regner med at alle føler seg trygge på at det som skrives ikke deles videre:happy:
 
Helt enig med siste avsnitt! Helt uaktuelt å dele videre det folk skriver der inne, jeg regner med at alle føler seg trygge på at det som skrives ikke deles videre:happy:

Det er regel for skult at man ikke deler noe derfra :)

Ellers synes jeg det er gøy å gå inn i fødetrådene til andre termingrupper og leser, men har forståelse for at ikke alle bruker det åpne forumet :) jeg postet nok begge steder sist, men med færre personlige detaljer og uten bilde i åpen fødetråd.
 
Back
Topp