Fødestuen

Bruker262ann

Andre møte med forumet
Sitter og ser fødeavdelingen på tv. Hvor de på fødestuen har med seg både barnefar og en slektning, ofte flere. Jeg for min del kunne aldri tenkt meg og ha mange tilskuere under ett så følsomt øyeblikk. Har født en gang tidligere, da var bare samboer/bf med og det var mer enn nok. Lurer på hva dere tenker om det og da ta med deres søsken, mor/fst osv?

Jeg hadde med min søster, mamma og pappa. Mannen rakk ikke fram. For min del så synes jeg det var veldig betryggende å ha de der. Jeg var helt borte i min egen lille verden, men de passet så godt på meg :-)

Jeg kunne aldri hatt med meg noen ander enn mannen min. Hvis han hadde blitt forhindret fra å være med, så kanskje det hadde vært betryggende om mamma eller søstera mi ventet utenfor.. Men ingen andre inn på fødestua altså!!

Här blir sambon och svigermor med :) är väldigt komfortabel och trygg på hon :) skulle något gå fel så vill jag också att min sambo ska ha stötte , å inte bli lämnad ensam .

Jeg hadde med mannen og mamma, og følte meg mye tryggere med mamma der. Hun hadde jo vært igjennom det før og visste hva som foregikk. Samtidig var det veldig godt for mannen min at hun var der, når de plutselig kasta ut de fra rommet og trilla meg ned for hastesnitt.

Jeg skal kun ha mannen der, som sist :)

Kun mannen skal være med, nok med 1..... Om han ikke skulle ha rukket fram eller noe kunne jeg tatt med søstra mi eller mamma, men helst ikke..;)

Jeg satser på at mannen rekker frem, hvis ikke blir jeg ensom :p

Vil bare ha mannen der :) kunne ikke tenke meg noen andre, selv ikke mamma, til tross for at vi har et veldig tett bånd :)

Hadde aldri vært aktuellt med noen andre enn mannen... håper vi kan levere I bhg å reise på sykehuset I mars, så vi slipper å informere noen da heller :-p liker ikke tanken på at folk skal vite at jeg er I fødsel en gang :-p

Min kjære og ingen andre. Jeg kunne ikke hatt noen andre der enn han. I utgangspunktet har jeg alltid gjemt meg bort i smerte, så bare det at mannen nå kan være der er jo et fremskritt... I tillegg så er jeg vel ikke så keen på at andre jeg kjenner skal se meg naken i en såpass sårbar situasjon.

Her er vi jo veldig forskjellige. Sikkert fint for de som klarer å ha flere av sine nærmeste rundt seg i en sånn situasjon. Har full respekt og forståelse for det.

Back
Topp