Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj det må jeg si! Det er kanskje sånn at må vi så må vi?hoho, nei for meg er det veldig rart at noen velger å skrike og hyle, jeg blir veldig konsentrert og stille når jeg føder, helt i min egen verden.
Har også født uplanlagt hjemme med barna mine på hver side, og de lurte bare veldig på hva jeg dreiv med og spurte meg "hva gjør du nå mamma?" haha, for en surrealistisk situasjon Da måtte jeg jo i tillegg være bevisst på dem og berolige og forklare med korte ord når jeg fikk det til
glad jeg ikke begynte å hyle og bære meg da gitt, de hadde jo fått traumer...må le
Vet ikke om jeg hadde klart å holde meg så rolig med barn ved siden av i en slik situasjon, så beundrer deg for denhoho, nei for meg er det veldig rart at noen velger å skrike og hyle, jeg blir veldig konsentrert og stille når jeg føder, helt i min egen verden.
Har også født uplanlagt hjemme med barna mine på hver side, og de lurte bare veldig på hva jeg dreiv med og spurte meg "hva gjør du nå mamma?" haha, for en surrealistisk situasjon Da måtte jeg jo i tillegg være bevisst på dem og berolige og forklare med korte ord når jeg fikk det til
glad jeg ikke begynte å hyle og bære meg da gitt, de hadde jo fått traumer...må le