Fødestuen 19/3

HønseLovisa

Forumet er livet
jentene i juni13
Må jo ha en tråd! :)

Jeg er klar.

Godt å få noe annet å tenke på, oppdage noe igjen som jeg ikke liker å oppdage.

Vil bare ikke fortelle om slikt her inne.

MEN Nok til at jeg vi lse på fødsel i stedet.

Synes det er så rart at de legger opp til at det er sååå krise om de ikke rekker epiduralen:p

Synes det er så rart at de legger opp til at det er sååå krise om de ikke rekker epiduralen:p

Jeg syns det virker som om at ALLE skal ha epidural, og ALLE skal få pitocin for at ting skal gå fortere.. Mystifistisk :) De ble jo såååååå overraska den gangen det var ei som ikke skulle ha epidural :P

Kroppen er i god gang med rier som er effektive, så må de alikevel sette drypp? Synes det er så rart jeg..

Jeg syns det virker som om at ALLE skal ha epidural, og ALLE skal få pitocin for at ting skal gå fortere.. Mystifistisk :) De ble jo såååååå overraska den gangen det var ei som ikke skulle ha epidural :P
ja det er så rart... Om en ikke trenger drypp så vil e jo slippe tenker jeg, det skal vel gjøre det mer intenst og vondt, ser ikke vitsen med det når kroppen gjør jobben sin liksom:p

Syns også det er rart, også sette epidural rett før fødselen?

Haha.. er litt mye drama på den fødeavdelingen der må jeg si.... dem behandler jo alle fødende som om dem nesten er i ferd med å dø..haha...

også er det sååå mange med under fødsel der.. hadde blitt gal skulle jeg hatt med fler enn mannen min...

Haha.. er litt mye drama på den fødeavdelingen der må jeg si.... dem behandler jo alle fødende som om dem nesten er i ferd med å dø..haha...

også er det sååå mange med under fødsel der.. hadde blitt gal skulle jeg hatt med fler enn mannen min...

Jeg kan forstå at enkelte vil ha med seg mamman sin, men at hele jækla familien ska stå og glo? Nei takk..

Back
Topp