Må jo ha en tråd! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det er så rart at de legger opp til at det er sååå krise om de ikke rekker epiduralen![]()
ja det er så rart... Om en ikke trenger drypp så vil e jo slippe tenker jeg, det skal vel gjøre det mer intenst og vondt, ser ikke vitsen med det når kroppen gjør jobben sin liksomJeg syns det virker som om at ALLE skal ha epidural, og ALLE skal få pitocin for at ting skal gå fortere.. MystifistiskDe ble jo såååååå overraska den gangen det var ei som ikke skulle ha epidural
![]()
Amerika.. Trenger jeg si mer?Kroppen er i god gang med rier som er effektive, så må de alikevel sette drypp? Synes det er så rart jeg..
Enigja det er så rart... Om en ikke trenger drypp så vil e jo slippe tenker jeg, det skal vel gjøre det mer intenst og vondt, ser ikke vitsen med det når kroppen gjør jobben sin liksom![]()
hehe ja du har nok rett i detAmerika.. Trenger jeg si mer?![]()
Må jo skynde seg så de slipper å se en "naturlig fødsel" - det er jo unaturlig!Syns også det er rart, også sette epidural rett før fødselen?
hehe ja det hadde vært freekeyMå jo skynde seg så de slipper å se en "naturlig fødsel" - det er jo unaturlig!![]()
Kom ikke her og ødelegg, nå har vi BESTEMT at alle amerikanere er rare!Kan jo hende de får væske og ikke riestimulerende hver gang?
Haha.. er litt mye drama på den fødeavdelingen der må jeg si.... dem behandler jo alle fødende som om dem nesten er i ferd med å dø..haha...
også er det sååå mange med under fødsel der.. hadde blitt gal skulle jeg hatt med fler enn mannen min...