Fødestillinger

Lo86

Flørter med forumet
Her nærmer det seg fødsel med stormskritt, så jeg er litt nysgjerrig på hvilke stillinger dere har brukt under fødsel? :)

På den forrige sto jeg til hun skulle ut. Var for vondt til å ligge :D med første var det så vondt at jeg måtte ligge. Så ikke så spenstige fødestillinger akkurat :D

Med første lå jeg med nr 2 sto og gikk jeg helt til pressriene kom. Helt klart best å stå og gå så jeg vil prøve på det denne gangen også :)

Lå på siden med første, og stod på knærne med andre. Sistnevnte syntes jeg var best. :)

Stående på knær med den ene, og stående oppreist med den andre. :)

På rygg med første og på alle fire med andre :-) siste var definitivt best for meg :-)

Keg stod på knærne og holdt meg i senga. Hadde en student der som mente jeg burde legge meg på ryggen, men da hadde jeg nok dødd tror jeg :p hadde jeg visst at det var så vondt å ligge på ryggen hadde jeg nok heller blitt hjemme enn å bli kjørt i ambulanse ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Prøvde å variera stilling undervegs, men til slutt klarte eg ingenting anna enn å ligge i fosterstilling i senga. Låg på rygg og fødte begge ganger, syns det var greit, for da var det lett å holde seg fast å få skikkelig spredte bein:)
Første gangen hadde eg ikkje noko valg heller da han vart tatt med tang;)

På rygg med første. Anbefales ikke!
Med andre lå jeg på sida, det var mye bedre.

På alle fire opp mot en hevet sengerygg var absolutt best her

Jeg lå på rygg, tror ikke det er det beste akkurat, men hadde ikke så mye valg. Denne gangen håper jeg at jeg får stått eller brukt badekar. :)

Jeg lå. Ville stå på forhånd, men riene ble alt for sterke av å stå så det gikk ikke.

Med første var d standard stilling i fødeseng.

Med nr to var d først prekestol, så på huk/kne bøyd over dyner og ved selve pressinga snudde jeg meg i standardstillinga for d føltes best. Fødte da i vanlig seng.

Med første lå jeg hele tiden for var kobla opp med så mye dritt.
Med siste sto jeg helt til han nesten var på vei, og alt gikk super fort og lett

Satt i sengen med ryggen maks hevet og bena trukket opp, med et jerngrep om lårene mine. Hadde ikke greid å flytte meg om jeg så hadde fått betalt for det.

Back
Topp