Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Etter å ha ligget 1,5 time på siden i ambulansen ble det helt naturlig å føde slik også det var grusomt å skulle legge seg over på rygg, men tenker jeg vil prøve det, om det blir en neste gang.
På ryggen med første og siste. Stående på knær i senga med mellom-jenta.
Var helt klart best å stå. Ville det denne gangen også, men fikk ikke lov da ungen måtte ut fort. Men han kom på tre press så gikk veldig greit det altså.
Ble på rygg, ville gjøre det stående på knærne i senga. Men fikk ikke liv siden han holdt på å sette seg fast. Legen ville feste en sugekopp i fall han stoppet opp. Vil prøve på knærne neste gang.
Fødte på liggende på ryggen, og kommer helt klart til å gjøre det neste gang også Jeg klarte ikke å tenke på noen annen stilling der og da, og var veldig fornøyd med den stillingen
Med første var det halvveis sittende/liggende. Med andre lå jeg på siden. Nå stod jeg på knær i sengen og hang over en saccosekk. Den siste var for meg den absolutt beste stillingen.
Skal ikke ha flere, men skulle jeg født en gang til ville jeg stått på kne!
På rygg pga haste keisersnitt, men om det blir en til (noe jeg tror når ma'en er over sjokket av den tunge graviditeten) så lurer jeg på sittende eller på kne i badekar..
Halvsittende i seng begge gangene. Var helt supert første gangen, men var ikke noe godt denne gangen, pga bekkenløsning, men hadde ikke noe valg fordi han kom så fort. 1 times fødsel sier seg selv