fødestilling

Hoppedåsa

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
ja, det har jeg begynnt å tenke på allerede :P
noen som har prøvd annen stilling enn på rygg med bena i det stativet?
jeg vil gjerne prøve noe annet denne gangen :P

Har aldri født før.. Så jeg har ikke tenkt over hva som er bedre enn hva.. Ikke enda vertfall.. He he ;)

Jeg har født to barn på rygg og et i sideleie.
Jeg var mye mer komfortabel med sideleie og det var mye mer skånsomt for ryggen min som har litt issues så det var etter anbefaling av fysio og aaabsolutt ikke føde på rygg :)
Blir nok sideleie denne gangen også HVIS ikke jeg føder i badekar...alltid drømt om det men klarer ikke slappe av oppi der fordi jeg ikke får så varmt vann som jeg vanligvis vil ha :p

Vil ikke føde på rygg denna ganga! Vil mye heller føde sidelengs eller på alle fire!

Jeg har født begge mine liggende på rygg, har egentlig syntes det har vært helt greit :) ellers har jeg fablet litt om tanken på å føde i vann, men vet ikke..

jeg ville veldig gjerne føde i vann første gang. men pga komplikasjoner fikk jeg ikke lov til det. ble på rygg.
andre hadde jeg ikke noe valg. babyen var død og jeg var full av morfin, så da måtte jeg ligge på rygg da og.
jeg har igrunn veldig lyst til å prøve å ligge på siden tror jeg. eller sitte på huk

Fødte på sida, hadde lyst til å prøve å stå, men det ble ikke noe av.. (Hadde lest at da hjalp tyngdekraften til og tenkte ja takk ;) haha!)

Jeg vil føde stående med prekestol :)

Fødte min første i sideleie og andre stående etter sengkanten. :D Sistnevnte var helt klart den beste. Gikk fort i svingene så rakk verken sykehus eller smertelindrende. :)

Med forgje fødte jeg liggene på rygg, for det måtte jeg. Men har lyst til å prøve en annen stilling nå, men tar det som det kommer.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Sist fødte jeg på rygg fordi jeg hadde smerter i det ene beinet og da ville de at jeg skulle holde senga. Denne gangen vil jeg stå :) Eller,henge på prekestolen ;)

Har aldri født før men ser for meg at jeg ønsker å sitte på huk eller på alle fire...
Kanskje i vann...

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

En keisersnitt og en på rygg (som nesten endte i keisersnitt) så her tar vi de som de kommer, lerte på den "harde" måten på første, at ting ikkje blei slik vi planla!!!!

hehe! ja man må jo ta ting som det kommer, men det er uansett viktig å gjøre seg en mening først :) hvis man leser litt så ser man at kansje noen fødestillinger appilerer mer, så kan man ønske å prøve de, men være åpen for at det kanskje ikke går :)
jeg ble helt knust da jeg ikke fikk det som jeg ville første gang. nå vet jeg at det er øsnker, og ikke krav :P

Back
Topp