Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah, så fantastisk! Jeg har lurt på ABC å Ullevål. Fødte i vann forrige gang, og syntes det var veldig fint. Har de sånn hånddusj med hard stråle som man kan bruke på riene? Den var alfa omega for meg, supereffektivt!Hei jeg fikk min første på abc klinikken på Ullevål og var superfornøyd med oppholdet og oppfølgingen der. De har en egen etasje på pasienthotellet med fødestuer og hotellrom som man bor på etterpå (ingen problem å ha med far). Alle fødestuer har badekar og dobbelseng, men man det tilbys ikke smertelindring bortsett fra akupunktur og lindring ved hjelp av badekar da dette er en ren jordmorstyrt fødestue. Dersom man får fødeplass på abc får man også all oppfølging i svangerskapet hos de fantastiske jordmødrene som jobber der. Jeg bor ikke i Oslo-området lengre og får derfor ikke benyttet meg av det flotte tilbudet denne gangen, men dersom jeg hadde bodd der så hadde jeg absolutt valgt ABC igjen
Mener Bærum har..?Venter min første, så har ikke fødselserfaring, enda. Men ingen av sykehusene i Oslo har lystgass, dessverre...
Må nok søke der, skjønner jeg!Jeg har født begge mine i ABC avdelingen på Ullevål, jeg sendte søknaden min allerede fredag i håp om å få plass denne gangen også. Elsker atmosfæren der, det er så rolig og jordmødrene er så omtenksomme. De følger gjennom hele svangerskapet fra uke 22 ca, og de gjør alt de kan for å gjøre fødselen din så komfortabel som mulig
Ja, Bærum har lystgassMener Bærum har..?