Fødested

Septembersmått 22

Flørter med forumet
Vet det er tidlig, men det datt ned i hodet mitt når jeg skulle føre meg inn på terminlista: fødested..

Noen med erfaringer med Kalnes? Har født to av mine på ABC, men kjenner jeg kanskje synes det er langt denne gangen, da jeg føder så raskt..

Del gjerne både positive og negative erfaringer med både fødselopplevelse og barseltid.

Evt også om dere har erfaring med hjemmefødsel, da dette er i hodet etter minste kom som en rakett sist

Tenker mye på fødsel jeg også. Sistemann var styrt fødsel, var ute på 40 min :wideyed: og vi har 25 min til sykehuset.. Drammen her da. Heldigvis bor svigers i Drammen og kan ta ungene raskt

Hehe her er sykehuset 1 t unna.. Blir innskriving på pasienthotellet når det nærmer seg. :hilarious:

Hehe her er sykehuset 1 t unna.. Blir innskriving på pasienthotellet når det nærmer seg. :hilarious:
Såpass det går ikke her.. men god plan egentlig.

Her bor besteforeldrene 40 min unna, og jeg hadde styrt fødsel sist, så kjenner jeg er spent. Blir å høre med naboene rundt her, så de kan passe barna til besteforeldrene kommer eller noe

Hadde Kongsvinger sist og jeg elsket de, så lurer på om jeg vil dit igjen. Hørte så mye ikke bra om ahus.... :shy::shifty:

Kongsvinger sist her også, og det blir garantert det igjen :)

Back
Topp