Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så moro! Merket du at du ventet tvillinger før UL?Jeg skal Har termin 3juni, men viser seg at vi venter tvillinger så kam hende de kommer litt tidligere
Har du barn allerede kanskje? Siden du tenker på hjemmefødsel?Jeg har ikle helt bestemt meg for hvor jeg skal føde, står mellom Trondheim, Kristiansund og hjemme
Kanskje vi blir liggende der sammen da Hadde vært moro!Jg skal 14 juni
Så artig at vi er flere Hadde vært hyggelig å treffes utpå vårpartenJeg skal føde der i juni litt usikker på termin foreløpig, men en gang midt i juni tror jeg
Ja, jeg bor en liten time utenfor Trondheim. Men er gjerne med på å treffesSå artig at vi er flere Hadde vært hyggelig å treffes utpå vårparten
Merket ingenting, så ble veldig overrasketSå moro! Merket du at du ventet tvillinger før UL?
Jeg bor på Røros, så bor litt utenfor. Men togtur eller IKEA-tur blir det nok på vårparten uansettJa, jeg bor en liten time utenfor Trondheim. Men er gjerne med på å treffes
Ja, jeg har 3Har du barn allerede kanskje? Siden du tenker på hjemmefødsel?
Nå ble jeg nysgjerrig. Kjentfolk?Fødested blir st. Olavs her også og termin er den 14 I tillegg bor jeg ikke veldig langt unna Røros