Fødested: St.Olavs hospital

Brua2017

Blir kjent med forumet
Sommerfuglene 2017
Er det flere enn meg som har fødested på St.Olavs i Juni? Hadde vært artig å ha litt kontakt med hverandre i såfall :greet025

Jeg har termin 10. eller 11. Juni (ut fra første dag i siste mens).
 
Jeg har ikle helt bestemt meg for hvor jeg skal føde, står mellom Trondheim, Kristiansund og hjemme :)
 
Jeg skal:) Har termin 3juni, men viser seg at vi venter tvillinger så kam hende de kommer litt tidligere;)
 
Jeg skal:) Har termin 3juni, men viser seg at vi venter tvillinger så kam hende de kommer litt tidligere;)
Så moro! :) Merket du at du ventet tvillinger før UL? :)
 
Jeg har ikle helt bestemt meg for hvor jeg skal føde, står mellom Trondheim, Kristiansund og hjemme :)
Har du barn allerede kanskje? Siden du tenker på hjemmefødsel? :)
 
Jeg skal føde der i juni :) litt usikker på termin foreløpig, men en gang midt i juni tror jeg :)
 
Jeg skal føde der i juni :) litt usikker på termin foreløpig, men en gang midt i juni tror jeg :)
Så artig at vi er flere :) Hadde vært hyggelig å treffes utpå vårparten :)
 
Så moro! :) Merket du at du ventet tvillinger før UL? :)
Merket ingenting, så ble veldig overrasket:)
Skal tilbake neste tirsdag på en ny ul for å se at det fortsatt er to, den ene var litt mindre i vekst, mens den andre var som den skulle..men var visst også vanlig siden de er toegget og ikke har festet seg samtidig:)
Så blir spennende tider:D
 
Ja, jeg bor en liten time utenfor Trondheim. Men er gjerne med på å treffes :)
Jeg bor på Røros, så bor litt utenfor. Men togtur eller IKEA-tur blir det nok på vårparten uansett :)
 
Fødte ikke på st.Olavs sist, men har flyttet så jeg tilhører det sykehuset nå. Termin ca 11.juni :) egentlig lyst til å føde på samme som sist, men får se.
 
*Redigert av moderator*
 
Last edited by a moderator:
*Redigert av moderator*
 
Last edited by a moderator:
Back
Topp