Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så moro!Jeg skalHar termin 3juni, men viser seg at vi venter tvillinger så kam hende de kommer litt tidligere
![]()
Har du barn allerede kanskje? Siden du tenker på hjemmefødsel?Jeg har ikle helt bestemt meg for hvor jeg skal føde, står mellom Trondheim, Kristiansund og hjemme![]()
Kanskje vi blir liggende der sammen daJg skal14 juni
![]()
Så artig at vi er flereJeg skal føde der i junilitt usikker på termin foreløpig, men en gang midt i juni tror jeg
![]()
Ja, jeg bor en liten time utenfor Trondheim. Men er gjerne med på å treffesSå artig at vi er flereHadde vært hyggelig å treffes utpå vårparten
![]()
Merket ingenting, så ble veldig overrasketSå moro!Merket du at du ventet tvillinger før UL?
![]()
Jeg bor på Røros, så bor litt utenfor. Men togtur eller IKEA-tur blir det nok på vårparten uansettJa, jeg bor en liten time utenfor Trondheim. Men er gjerne med på å treffes![]()
Ja, jeg har 3Har du barn allerede kanskje? Siden du tenker på hjemmefødsel?![]()
Nå ble jeg nysgjerrig. Kjentfolk?Fødested blir st. Olavs her også og termin er den 14I tillegg bor jeg ikke veldig langt unna Røros
![]()