Fødested Oslo/Akershus?

Sunn90

Flørter med forumet
Januarlykke 2019
Hei,
Noen østlandsbeboere her som har erfaring med føden/barsel på sykehusene i og rundt hovedstaden?

Vi ønsker helst familierom, så pappa kan sove over sammen med oss. Etter hva jeg vet er det Ullevål, Bærum og Ahus(?) som kan tilby dette?

Noen som har erfaringer ?:)

Fødte på Ullevål sist og velger det igjen nå.. vi var heldige og far fikk overnatte på barsel og dagen etter flyttet vi til pasienthotellet :)

Jeg fødte på Bærum sist, og det var veldig fint! Jeg ville helst hjem etter noen timer, men de overtalte meg til å bli en natt:p mannen min fikk også overnatte, kostet vel 300kr tror jeg? Gode og trygge mennesker, og ikke minst har de lystgass:joyful:

Fornøyd med Ahus. To barn født, flinke jordmødre, lystgass som har sikkert savnet livet mitt [emoji12], og hotell for begge foreldrene. Men, av og til er det travelt der, og da få man ikke plass på hotellet.. Regner med at januar blir ikke så hektisk da.

Takk for svar dere! ;) det står vel mellom Bærum, Ahus og Ullevål ja.. tror vi får ta oss noen tima kjøreturer til de forskjellige stedene, å de hvor det er bussfelt å sånn :p

Fødte på rikshospitalet. Veldig fornøyd der selv, men de er veldig Pappa og familiefientlige. Bare lov med Pappabesøk da og da, og ellers må all besøk være nede i kantinen eller et annet sted på sykehuset. De tenker veldig på ro og Mamma-bebi bonding. Hadde et stort rom for meg selv, men fikk ikke ha besøk fordetom.

Hørt mye bra om Ullevåll, ift familierom åsånn.

Fødte på rikshospitalet. Veldig fornøyd der selv, men de er veldig Pappa og familiefientlige. Bare lov med Pappabesøk da og da, og ellers må all besøk være nede i kantinen eller et annet sted på sykehuset. De tenker veldig på ro og Mamma-bebi bonding. Hadde et stort rom for meg selv, men fikk ikke ha besøk fordetom.

Hørt mye bra om Ullevåll, ift familierom åsånn.
Synes det er veldig bra at det blir mer og mer slutt på familiebesøk på sykehuset, kjenner hvertfall på det selv, at jeg heller tar dem imot når vi har kommet hjem og hverdagen med den nye har startet :) men at pappaen ikke er velkommen når han ønsker (dersom man bor alene på et rom), er jo veldig leit!

Jeg fødte på Ahus, og det var utrolig bra. Veldig fint barselhotell, og pappa sov sammen med oss på et stort fint rom i de tre døgnene vi var der :)

Back
Topp