Fødested Hamar

Det er det ingen som har gjort på mange år, ca 20 :D Er ingen fødeavdeling der lenger...
Men på Elverum er det, og de har lystgass ja

Last edited:
Noen som har født på Hamar her? Har de lystgass? Hvordan var den generelle opplevelsen.?
Elverum eller Lillehammer er vel de stedene folk velger herifra :) jeg var på Elverum for 2 år siden og om ca en mnd. De hadde lystgass, og var veldig fornøyd med oppfølging, jordmødre, fødsel og barsel :)

Gjøvik er nærmere enn Lillehammer, så det er også et alternativ :) Jeg har født på Lillehammer og Gjøvik. Håper på Gjøvik denne gangen også. Begge steder har lystgass.

Gjøvik er nærmere enn Lillehammer, så det er også et alternativ :) Jeg har født på Lillehammer og Gjøvik. Håper på Gjøvik denne gangen også. Begge steder har lystgass.
Jeg må visst føde på Lillehammer pga risikosvangerskap.. Har dessuten hørt så mye negativt om Gjøvik.. Men så lenge de har lystgass så er jeg fornøyd med Lillehammer.

Jeg må visst føde på Lillehammer pga risikosvangerskap.. Har dessuten hørt så mye negativt om Gjøvik.. Men så lenge de har lystgass så er jeg fornøyd med Lillehammer.
Det er noe negativt om dem alle :wacky: Lykke til med kommende fødsel :)

Back
Topp