fødestatus

Bruker437mon

Forelsket i forumet
er det noen her inne som vet om det er en link til fødestatus.der det står hvem vi, termin og hvordan det ligger ann i forhold til fødsel..???

Vi har nok ikke laget noe slikt enda, er jo fortsatt igjen 3 mnd ++ til termin ;) vi har kun terminliste, den finner du link til under "augustjentenes viktigste tråder" :)

jeg synes vi skulle hatt en liste som også involverer fødestatus. Sist gang jeg var medlem av forum så fødte førstemann i uke 23 og flere ble det etter det .

Går det ikke ann og skrive bak de terminene vi har kommet med??

Synes også det burde lages en egen tråd med dette.. Kan jo godt være det skjer en del ting fremover, og det er greit med en enkel oversikt med litt informasjon om barnet slik som det er på andre terminforum. 
Noen som kan lage? :) 

en sånn der det står noen på gang, venter fortsatt og overtiden greier..me hvor mange fødte gutter jenter osv.. såg det var kommet noe lignende nå:)

Enig med dere. Har også nevnt lignende ting før her inne.
Sist jeg var gravid hadde vi alle de viktigse trådene i topp her konstant.. Dette forumet virker det ikke som noen har tatt noe ansvar for og det bare surrer og går.. Litt skuffa..
(Samtidig vil jeg eg. ikke klage, for jeg ønsker selv ikke ha det ansvaret da jeg ikke får vært så ofte her inne at jeg greier å følge det opp.. tror jeg..)

Back
Topp