Fødeskjema??

juliLykke2018

Tia-Sofie <3
Er det noen her som har sendt inn det til sykehuset dere skal føde på? :)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Nei, å tror ikke jeg skal det heller, svarte jo på en hel del spørsmål på et ark når jeg skulle på ultralyd i uke 18. Å det er jo omtrent de samme spørsmålene som er i det skjemaet.
Ingen har sagt det til meg heller så derfor gjør jeg det rett å slett bare ikke :)

Det kan fylles ut når du kommer dit også, er HS/lege som skal gi beskjed om at det skal sendes inn..

Okei :) jeg svarte ikke på spm på ul i uke 18.. Blir så forvirra. Venninna mi har samme jordmor som meg. Og hun er 5 uker etter meg, og fikk beskjed om dette på fredag, og jeg var hos jordmor igår og fikk ikke noe beskjed.

Når jeg var på omvisning på fødeavdelingen i forrige uke fikk vi beskjed om at det ikke var nødvendig å sende inn dersom man hadde levert det ved første ul. Men det kan jo hende det er andre regler for der du skal føde :)

Jeg har ikke hørt om dette? Er det kun i Vestfold at de har det eller har de det alle steder? Bor selv i Bergen.

Ahr.. Stemmer det.. Fikk et skjema på ordinær ultralyd som jeg skulle sende inn til sykehuset.. Men det har jeg helt glemt! :p :)

Jeg snakka akkurat med føden på Tbg, og fikk beskjed om at det var ikke så farlig. Skulle bare sende det inn når jeg hadde fylt det ut ;)

Back
Topp