Fødeserier

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Noen som har kontroll på hvilke kanaler, dager og kl slett dette går? Har ramla litt utav :p er vel flere serier? Fødeavdelingen sverige? England?

DEt meste ligger på Youtube så da kan du jo se når du vil ;)
Men fødeavdelingen går på 5 kl 18:15 hver dag. De sender fra både sverige, usa og england.

Hva med de norske episodene? Noen som vet om de finnes et sted? Vet jeg så de da jeg gikk med 4-åringen og kunne tenkt meg å vise dem til samboer som er fersk i gamet... ;)

Hva med de norske episodene? Noen som vet om de finnes et sted? Vet jeg så de da jeg gikk med 4-åringen og kunne tenkt meg å vise dem til samboer som er fersk i gamet... ;)

Finnes det i norsk? Det hadde jo vært d kjekkeste å sett :) husker jeg så jordmødrene. DET var kjekt det :D

Jordmødrene ligger ute på nrk nettv!! :) Er litt gøy å se hvordan det foregår i Norge. Såg begge sesongene på et par dager sist jeg var gravid!

Har sett to episoda av 2011 sesongen av Jordmødrene no. Trur ikkje eg har sett den før. Berre den som gjekk i 2008 (trur eg da va) Såå kjekt! Kan nesten ikkje venta til da e min tur! Spennande veke forann oss no!

Back
Topp