føder jeg nå da?

sigu

Flørter med forumet
La ut en tråd tidligere i dag ang spysjuka og kraftig diare. Sluttet å drite og spy kl 5 i dagtidlig. Har lagt flere timer og hvilt meg. Så skulle jeg på do. Kom masse eller mer en vanlig med mye slim. Så fortsatte jeg å tørke. Plutselig kom der slim med blod i.

Har små kynnere, men sjelden og uregelmessig og ikke noe vonde. Ringte føden. Ho sa jeg kunne drøye det. Hm rart svar. Når skal jeg ta kontakt da? bor 2 timer fra sjukehus og her er full vinter. Er straks i uke 37

Noen andre med samme erfaring kanskje? Hvor lang tid fra tegningsblødning til fødsel? ps vannet har ikke gått. Setter pris på svar 

Hos meg har det gått ca 14-16 timer fra tegningsblødning til fødsel. Begge rundt termin...

kan det ha vært slimproppen da??
for om det er det så kan det jo gå uker til fødsel ennå[:)]

har du hatt kynnere i svangerskapet før nå?

Jeg hadde sterke kynnere og litt blødning 4 dager før fødselen. Det varte bare en dag, så stoppet det igjen. Begynte å blø på nytt da riene startet.

Hvis dette er slimproppen kan det ta mange dager før noe mer skjer.
Så lenge man ikke har vonde rier som er regelsmessige er det vanligvis ikke noe hast med å komme seg på sykehuset.

Høres helt klart ut som om noe snart starter. Men som sagt det kan ta mange dager.

jeg ville da krevd en titt siden det er såpass lang reisevei/føre.

ORIGINAL: sigu

Nei ingen propp. bare slim med blod i. hm spennende ta her

var ikke noe slimpropp til meg heller[;)] var akkurat som du beskriver det[;)]

hei,hørtes ud som noe er på gang ja,men jeg vet(desverre)om di som har gått både en uke og 9 dager etter oppdage slimpropp[8|]

men det trenger ikke å gjelde deg[:D]jeg ville ringt når du føler di kommer regelmessig,ikke nødvendigvis så raskt men kansje når di kommer regelmessig alt fra 15-30 minutter.da vet du at noe er på gag i allfall å kan komme deg til sykehuset før riene blir for vonde om du ønsker det.bedre å ha god tid når du har lang vei til sykehuset[:)]

masse lykke til.[:)]

Back
Topp