føder alle?

Heffan

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Juligull2021
Si meg, ligger alle og føder? Er like spent hver gang jeg logger meg innpå her, for å se om det har kommet flere småttiser :-D

nope ikke jeg.. ;P

Ikke jeg...to dager til termin, går bare å venter på at ting skal starte men det ser dårlig ut :( Utålmodig!!

Termin den 21 og var på kontroll i dag. Lillen er tilbake i tverrleie, så jeg håper ingenting starter riktig ennå:O

Vi er visst endel som holder oss hjemme enda.. men ja, lite som skjer her.. :)

ikke jeg. er noen uker til termin ennå

Neida, men med termin i går er jeg forholdvis klar for en sykehustur snart! Fått tilbud om igangsetting mandag 15., men vet ikke om jeg ønsker det.. Aller helst ser jeg at fødselen starter av seg selv før den tid (gjerne i natt!)! =)

Har født, nå koser jeg meg med mini :) 

Neida, termin i morgen! Lite som tyder på at den lille har tenkt å komme ut riktig enda :-)

Mamma09og10: gratulere med den lille!:-) Mammatilask: velkommen tilbake :-D Bra ikke alle sammen "føder i fra meg" hehe! Får håpe dere som har hatt termin ikke må vente så alt for lenge nå da :-)

Gratulerer med den lille, mamma09og10 

Her ventes det fortsatt.
Var en tur på IKEA i går. Hadde så vonde nedpress, at mannen var redd for at fødselen var i gang :P Måtte gå og lene meg til vogna for å klare og gå. Men ingen baby enda. Har ikke termin før 28. (ifølge UL) da.

Gratulerer med minien mamma09og10 :)

Her er det heller ingen action. Har termin imorgen.. går og kjenner etter tegn hele tiden, det gjør kanskje ikke så tida går fortere.. :p 

Nope ingen fødsel her, termin i dag... 

Max 8 dager igjen! så innen 18 okt, har jeg født :)

jeg føder heller ikke;-( hadde termin 7.okt, og går derfor på 4.dagen nå på overtid... vet jo at det er helt normalt, men åååå så kjedelig det er, og så utålmodig som jeg er...;-) har time på sykehuset 16.okt dersom ingenting har skjedd, men håper jo det skal skje før den tid. Føler nesten at jeg er 4 uker på overtid, ettersom jeg mentalt har vært forberedt på at ting kan skje så lenge nå... men men, får vel bare vente og håpe at det starter snart ( helst i går..)

MHH84 skrev:
jeg føder heller ikke;-( hadde termin 7.okt, og går derfor på 4.dagen nå på overtid... vet jo at det er helt normalt, men åååå så kjedelig det er, og så utålmodig som jeg er...;-) har time på sykehuset 16.okt dersom ingenting har skjedd, men håper jo det skal skje før den tid. Føler nesten at jeg er 4 uker på overtid, ettersom jeg mentalt har vært forberedt på at ting kan skje så lenge nå... men men, får vel bare vente og håpe at det starter snart ( helst i går..)

Huff. Jeg må si jeg føler med deg. Jeg er ikke på overtid selv. Men kan tenke meg at det er kanskje frustrerende. Og håper å slippe det selv. Jeg har vært så innstilt på å føde for tidlig (fordi mamma fødte alle oss søsknene tidlig), og de rundt har vært forberedt på det - så det kjennes litt som overtid her og. All though - det er én uke igjen til termin. Og man kan jo gå nesten to uker over.

Sender deg fødestøv og gode tanker :)

Jeg har egentlig tilhørt septemberforumet ettersom jeg hadde termin 29.september, men er nå den eneste der som ikke har født, så er vel i grunn i bedre selskap her inne i oktoberforumet.

Jeg er nå 14 dager over tiden, og har valgt å vente og gi kroppen tid til å komme i gang av seg selv. Dersom det ikke skjer noe før mandag, kommer jeg imidlertid til å godta induksjon/igangsetting. Med andre ord er det ingen fødsel på meg enda, men veldig snart....

IrisM skrev:
Jeg har egentlig tilhørt septemberforumet ettersom jeg hadde termin 29.september, men er nå den eneste der som ikke har født, så er vel i grunn i bedre selskap her inne i oktoberforumet.

Jeg er nå 14 dager over tiden, og har valgt å vente og gi kroppen tid til å komme i gang av seg selv. Dersom det ikke skjer noe før mandag, kommer jeg imidlertid til å godta induksjon/igangsetting. Med andre ord er det ingen fødsel på meg enda, men veldig snart....

Oi, IrisM!! Det må jeg si: Du er tøff! Ønsker deg masse lykke til. Får håpe natt er natta ;)

Back
Topp