Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg føder heller ikke;-( hadde termin 7.okt, og går derfor på 4.dagen nå på overtid... vet jo at det er helt normalt, men åååå så kjedelig det er, og så utålmodig som jeg er...;-) har time på sykehuset 16.okt dersom ingenting har skjedd, men håper jo det skal skje før den tid. Føler nesten at jeg er 4 uker på overtid, ettersom jeg mentalt har vært forberedt på at ting kan skje så lenge nå... men men, får vel bare vente og håpe at det starter snart ( helst i går..)MHH84 skrev:
Jeg har egentlig tilhørt septemberforumet ettersom jeg hadde termin 29.september, men er nå den eneste der som ikke har født, så er vel i grunn i bedre selskap her inne i oktoberforumet.IrisM skrev:
Jeg er nå 14 dager over tiden, og har valgt å vente og gi kroppen tid til å komme i gang av seg selv. Dersom det ikke skjer noe før mandag, kommer jeg imidlertid til å godta induksjon/igangsetting. Med andre ord er det ingen fødsel på meg enda, men veldig snart....