Fødeprogram

Lolitaa

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
♡Julekulene 2021♡
❤Januarlykke 2022❤
Når har jeg sett Fødeavdelingen(Discovery+) og Jordmødrene(NRK) for tredje gang. Bare måå se de to hver gang jeg er gravid. Hvilke andre fødselsprogram fins det? Noen som har tips? :D

Har sett Call the midwife før, og følte ikke for å se den igjen :p

Har Discovery+ alle sesongene til Fødeavdelingen? :cat: Måååå se det igjen jeg og! Skulle ønske det var en serie som var enda mer "ekte", typ Eva Rose sin Instagram som en full serie :wideyed::woot::D

Har Discovery+ alle sesongene til Fødeavdelingen? :cat: Måååå se det igjen jeg og! Skulle ønske det var en serie som var enda mer "ekte", typ Eva Rose sin Instagram som en full serie :wideyed::woot::D
Ja alle sesonger ligger ute på Discovery +:happy:
Har sett alle jeg og, synes det var en veldig fin serie. Jordmødrene er også sett:happy:

Herregud når jeg leste overskrifta trodde jeg det handlet om å lage et program man skulle følge under fødselen, typ kl. det skjer det og kl. det skjer det, tenkte at nå hadde det klikka for deg:hilarious::hilarious::hilarious:

Herregud når jeg leste overskrifta trodde jeg det handlet om å lage et program man skulle følge under fødselen, typ kl. det skjer det og kl. det skjer det, tenkte at nå hadde det klikka for deg:hilarious::hilarious::hilarious:
Hahahha ler :hilarious:

Hehe, fantastisk :hilarious:

Nå har jeg sett Jordmødrene sesong 1 og halve 2 :hilarious: Sesong 1 er sånn type program jeg skulle hatt 100 sesonger av, viser liksom alt uten masse sensurering. Sesong 2 er helt OK, siden lokalsykehuset mitt er med, men det er ikke like hands on ift fødslene, men gjør meg utålmodig nok likevel :shy:

Når har jeg sett Fødeavdelingen(Discovery+) og Jordmødrene(NRK) for tredje gang. Bare måå se de to hver gang jeg er gravid. Hvilke andre fødselsprogram fins det? Noen som har tips? :D

Har sett Call the midwife før, og følte ikke for å se den igjen :p
Veldig mye på youtube da. Fødseslsvlogger osv. Er jo også one born every minut eller hva det heter. Selv liker jeg godt podcaster som:fødselspodden, babyverdens uke for uke, jordmorpodden osv

Veldig mye på youtube da. Fødseslsvlogger osv. Er jo også one born every minut eller hva det heter. Selv liker jeg godt podcaster som:fødselspodden, babyverdens uke for uke, jordmorpodden osv
Takk for tips! Jeg har ikke tenkt på YouTube en gang, jeg er ikke storbruker av det fra før fra før :shy: Det må jeg sjekke ut!
Jeg hørte vel omtrent alle podcaster jeg kom over i starten mens jeg enda jobbet, jobbet på fabrikk så hadde hodetelefoner på hele dagen :hilarious: Men jeg må vel starte om igjen, nå som det nærmer seg og er mer virkelig.

Er jo ikke direkte noe fødebok, men jeg har blitt veldig glad i Gro Nylander sine bøker om svangerskap, fødsel og barseltid :happy: Fabel har både «På Vei» og «Mamma For Første Gang» og jeg anbefaler de på det varmeste! Den førstnevnte har et langt kapittel med mye informativt og spennende om fødsel. Følger blant annet en førstegangsfødende gjennom hele forløpet.

Som førstegangs har jeg mye jeg lurer på, og med litt preggobrain er det litt gjennomtrekk i topplokket, så jeg har hørt begge bøkene flere ganger og koser meg masse med de! :headphone:

Back
Topp