Fødeprogram

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Er hekta på fødeprogram jeg nå :P Finnes det noen andre serier enn Jordmødrene, Beretninger om begynnelser og Fødeavdelingen? :-)

Er det noen andre enn fødeavdelingen som går på tv nå om dagen eller må man da se på nett ?

På "mobben"

Jeg synes også fødeprogrammer er veldig spennende om dagen! Akkurat sett ferdig den ene sesongen av jordmødrene på nrk nett-tv.

Hva som går på tv har jeg lite oversikt over.. Ser ikke mye tv, men har fått med meg fødeavdelingen et par ganger :)

Hvor kan man se "beretninger om begynnelser" hen?

Vet om "birth stories" som går hverdager på TLC (tror jeg det var). Men synes ikke den serien er like bra... ;)

Jeg ser jordmødrene på nrk nett-tv og Beretninger om begynnelser på TV2 Sumo :)

den som heter one born (every minute) går på hverdager hvertfall, er ikke sikker på om det går hver dag, men..

Kvar lastar de ned "one born every minute"? :-) Høyres spennande ut. Er også litt hekta på alle program som har med fødsel og graviditet å gjere.

Er ikke "one born every moment" det samme som fødeavdelingen på FEM?

Jo det er det samme som fødeavdelingen:) har lasta ned alle sesongene på thepiratebay.com:) går det an å se de noen andre plasser da? Pleier ikke å få med meg de som sendes på tv for tiden..

Jo det er det samme som fødeavdelingen:) har lasta ned alle sesongene på thepiratebay.com:) går det an å se de noen andre plasser da? Pleier ikke å få med meg de som sendes på tv for tiden..

Jeg har satt det på opptak på tven jeg, så vet ikke noen andre steder.. Nett-tv kanskje, men det koster vel litt.

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

Back
Topp