Fødeplass

tolilla

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
Heia,

Jeg har fått fødeplass på Rikshospitalet i Oslo. Er det noen andre som er klare med fødeplass allerede?

Jeg er nok kanskje litt tidlig ute, men legekontoret mitt ville ha første svangerskapskontroll allerede i uke 8, så da ble jo søknaden sendt og alt sammen og jeg fikk svar i går.

Var ganske spent, da jeg som fødende på Riksen også kan søke meg inn på noe som heter adipol - en oppfølging av overvektige gravide hvor man både får legebesøk, jordmor og møte klinisk ernæringsfysiolog gjennom hele svangerskapet.

Nei, lege neste uke så han sender da. Men set er liksom ikke noe alternativ for meg (håper jeg). Blir Drammen. Er langt til Bærum og Kongsberg [emoji6]

Jeg har og på Riksen ☺ sist søkte de meg inn i uke 8 og sa det var sent, ha ha. Nå søkte de meg inn i uke 6.
I Oslo må man søke tidlig sier de

Jeg har og på Riksen ☺ sist søkte de meg inn i uke 8 og sa det var sent, ha ha. Nå søkte de meg inn i uke 6.
I Oslo må man søke tidlig sier de

Oj såpass ja. Jeg hadde ikke tenkt noe særlig på det i hele tatt. Det kommer vel også an på årstiden, må sikkert være kjempetidlig ute om en har juli- eller augustbarn kan jeg tenke meg..

Oj såpass ja. Jeg hadde ikke tenkt noe særlig på det i hele tatt. Det kommer vel også an på årstiden, må sikkert være kjempetidlig ute om en har juli- eller augustbarn kan jeg tenke meg..

Hadde termin 29. Sept sist da. Så det sksl jo være over værste rushet. Men så kom han i august og da ble jeg nesten sendt til Bærum!

Back
Topp