Fødeplass ullevål?

starstar

Andre møte med forumet
Flere som skal føde på Ullevål her?

Får man noe info annet enn skrivet i brevet ?
Tenker på omvisning på føden. Om man må skrive seg inn eller må man som det ser ut bare ringe når fødsel er i gang?

Forvirrende..

Var på UL i uke 19. Men de sjekket kun baby. Vekstkontroll i uke 25 . Kom til lege da . Man får liksom ikke noe info eller samtale om fødsel ..
 
Jeg fikk aldri noe innkalling til innskrivning/fødsels info. Men det var Riksen da.

Omvisning får man vel på fødselsforberedende? Husker det koster 1000kr på Riksen, helt villt dyrt! Vi flytta så dro der aldri...

Er heller ikke noe innskrivning eller omvisning her.
 
Jeg skal på ullevål og har ikke fått annen info en kun brevet. Siden det er min første har vi betalt 1200 kr for å bli med på fødselsforbredene kurs, hvor de i tillegg til fødselsting fortalte litt om hvor man skulle parkere og inngangen. Og at man må ringe før man kommer, men også kan ringe hvis man er usikker på om man burde komme eller ikke. Så vidt jeg vet får ingen omvisning på selve føden, siden den er jo i bruk hele tiden. Men vi fikk se bilder derfra.
 
Skal også til Ullevål, og ikke hørt no mer enn det brevet med reservert plass. Tviler på at man får no mer...
 
Skal også føde på Ullevål. Var selv på det fødselskurset, og jordmoren der var ganske streng på at man ikke får omvisning på selve føden. Hadde også med MRSA å gjøre.

Har ikke fått noe annet enn det brevet selv. Det skal nok gå fint:) De er veldig hjelpsomme på føde-gyn og kvinneklinikken generelt.
 
Har bare fått brevet, men er der så ofte for tiden at jeg tror ikke det skal bli noe problem:)
 
Jeg har bare vært på kontroll hos lege se 2 siste gangene. Og de gir ikke så mye info.
Skulle ønske jeg hadde time hos jordmor der da jeg føler de gir mer info osv. :)
 
Back
Topp