Fødeplass på A-hus

Bollemor

Elsker forumet
*MIA*
Fikk brev fra A-hus i dag om at jeg har fått fødeplass, og det er jeg fornøyd med :)

Men jeg skal til OUL på Ski Sykehus (?!)

Andre som skal på A-hus, men blitt kalt inn på OUL på Ski? Synes det var litt rart jeg

Fikk brev fra A-hus i dag om at jeg har fått fødeplass, og det er jeg fornøyd med :)

Men jeg skal til OUL på Ski Sykehus (?!)

Andre som skal på A-hus, men blitt kalt inn på OUL på Ski? Synes det var litt rart jeg
Hehe, jeg søkte ahus og fikk plass i Drammen :) takket nei til den! Venter fortsatt på svar fra ahus!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fikk akkurat det samme! Stusset over det, men selve fødeplassen er jo på Lørenskog.. Men det er vel noe med at akershus universitetssykehus på ski og lørenskog er en del av det samme? (Ski sykehus står inn under avdelinger på siden dems). Syns uansett det var litt snodig, men så lenge jeg skal føde på Ahus i Lørenskog får det gå :)

Last edited:
Jeg har også fått samme. :) Ahus har kjøpt opp plasser og undersøkelser for å avlaste Ahus! :D

Jeg fikk også OUL på ski sykehus! :-) det gjorde jeg forrige svangerskap også.

Hehe, jeg søkte ahus og fikk plass i Drammen :) takket nei til den! Venter fortsatt på svar fra ahus!

Uff da! Men hvor bor du da?

Bra det ikke bare er jeg som skal til Ski, ser ut som det er vanlig praksis.

Jeg har ikke fått brev enda. Tenkte jeg skulle etterlyse det til uka, men hvis du har fått brev nå, så er det vel håp om at jeg får straks også.
Kjedelig med oul på ski sykehus, enda verre med fødeplass i Drammen. :O
Spent på brevet nå ja...

Sent from my iPad using BV Forum

Oi, så kjipt!!! Og så rart at du ikke fikk plass, når du søkte før meg? Hm...merklelig!
Håper det ordner seg for deg!

Jeg har søkt føde plass ahus (mars) og fikk plass og oul på ahus. Ren flaks sikkert:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg fikk brev på lørdag, har fått både fødeplass og OUL der. :)

Jeg vil tro de vil ha deg der på OUL, siden du skal ha tvillinger :) De har jo større kompetanse på A-hus, så det er bra de tar vare på deg :)

Fia84 skal også ha tvillinger, men hun må ta OUL i Ski.... tror det er litt tilfeldigheter ute å går! Skulle dog ønske at det lå omsorg bak... :) I brevet stod det, at en spesialist hadde vurdert min situasjon. Da tenker jeg at... når noen venter eneggede tvillinger og det er mulighet for TTTS fra uke 16, da er den profesjonelle vurderingen at jeg skal ha OUL i uke 20?? Jeg får ikke det til å henge på greip. Har lest om flere som fra uke 16 - 18 har måtte reise til nederland for å skille blodførselen mellom tvillingene - og slike ting blir lett kritiske.

I morgen skal jeg dog få se de, fordi jeg skal ta fostervannsprøve :) I tillegg skal jeg til lege om 1 uke, og da fikk jeg henne til å si at hun skulle henvise til ul :) Jeg spurte nemlig om TTTS, og hun hadde ingen gode svar på hvordan hun skulle passe på at det ikke skjedde. :) Jeg vet det er sjeldent, men som økonomi, så tror jeg ikke på statistikk. :)

Fia84 skal også ha tvillinger, men hun må ta OUL i Ski.... tror det er litt tilfeldigheter ute å går! Skulle dog ønske at det lå omsorg bak... :) I brevet stod det, at en spesialist hadde vurdert min situasjon. Da tenker jeg at... når noen venter eneggede tvillinger og det er mulighet for TTTS fra uke 16, da er den profesjonelle vurderingen at jeg skal ha OUL i uke 20?? Jeg får ikke det til å henge på greip. Har lest om flere som fra uke 16 - 18 har måtte reise til nederland for å skille blodførselen mellom tvillingene - og slike ting blir lett kritiske.

I morgen skal jeg dog få se de, fordi jeg skal ta fostervannsprøve :) I tillegg skal jeg til lege om 1 uke, og da fikk jeg henne til å si at hun skulle henvise til ul :) Jeg spurte nemlig om TTTS, og hun hadde ingen gode svar på hvordan hun skulle passe på at det ikke skjedde. :) Jeg vet det er sjeldent, men som økonomi, så tror jeg ikke på statistikk. :)
Å, ja, da er det nok bare tilfeldig ja! Men så
Masse lykke til med fostervannsprøve! Det er så spennende med tvillinger!! :)
Skjønner godt at du vil finne ut så mye som mulig!

Jeg fikk brev i dag. Har fått time til oul på ahus. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp