Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, jeg søkte ahus og fikk plass i DrammenFikk brev fra A-hus i dag om at jeg har fått fødeplass, og det er jeg fornøyd med![]()
Men jeg skal til OUL på Ski Sykehus (?!)
Andre som skal på A-hus, men blitt kalt inn på OUL på Ski? Synes det var litt rart jeg
Uff da! Men hvor bor du da?Hehe, jeg søkte ahus og fikk plass i Drammentakket nei til den! Venter fortsatt på svar fra ahus!
Sent from my iPhone using BV Forum
Bor på helsfyr i OsloUff da! Men hvor bor du da?
Bra det ikke bare er jeg som skal til Ski, ser ut som det er vanlig praksis.
Oi, så kjipt!!! Og så rart at du ikke fikk plass, når du søkte før meg? Hm...merklelig!Hehe, jeg søkte ahus og fikk plass i Drammentakket nei til den! Venter fortsatt på svar fra ahus!
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg fikk brev på lørdag, har fått både fødeplass og OUL der.![]()
Jeg vil tro de vil ha deg der på OUL, siden du skal ha tvillingerJeg fikk brev på lørdag, har fått både fødeplass og OUL der.![]()
Jeg vil tro de vil ha deg der på OUL, siden du skal ha tvillingerDe har jo større kompetanse på A-hus, så det er bra de tar vare på deg
![]()
Å, ja, da er det nok bare tilfeldig ja! Men såFia84 skal også ha tvillinger, men hun må ta OUL i Ski.... tror det er litt tilfeldigheter ute å går! Skulle dog ønske at det lå omsorg bak...I brevet stod det, at en spesialist hadde vurdert min situasjon. Da tenker jeg at... når noen venter eneggede tvillinger og det er mulighet for TTTS fra uke 16, da er den profesjonelle vurderingen at jeg skal ha OUL i uke 20?? Jeg får ikke det til å henge på greip. Har lest om flere som fra uke 16 - 18 har måtte reise til nederland for å skille blodførselen mellom tvillingene - og slike ting blir lett kritiske.
I morgen skal jeg dog få se de, fordi jeg skal ta fostervannsprøveI tillegg skal jeg til lege om 1 uke, og da fikk jeg henne til å si at hun skulle henvise til ul
Jeg spurte nemlig om TTTS, og hun hadde ingen gode svar på hvordan hun skulle passe på at det ikke skjedde.
Jeg vet det er sjeldent, men som økonomi, så tror jeg ikke på statistikk.
![]()