Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde valgt AhusSkal søke fødeplass.. kan dere fra Oslo hjelpe meg? nå står det mellom Ahus og Ullevål. Ullevål er 7min i bil og Ahus 30min. Grunnen til at jeg ikke klarer å bestemme meg er at de har lystgass og badekar på Ahus.. hjelp?!
Hadde ahus sist, i juli 15, men da hadde de fjerna lystgassen, har den kommet tilbake? De var flinke, men tok meg ikke seriøst som førstegangsfødende, hadde korte men hyppige rier og fortalte at vi hadde hatt raske fødsler i fam, men de ville ikke legge meg inn 3 cm åpning. Måtte ut og gå tur, en time senere kom jeg tilbake og sa at jeg måtte legges inn, ble satt på kjøkken i 20 min og så etg i 20 min før de undersøkte meg, da var det over 9 cm åpning og rett inn på fødestua, ette det var de veldig hyggelige og flinke, velger nok det samme igjen, men kommer til å kreve å få ett rom tidligere![]()
![]()
Har hørt at de ikke bruker lystgass om sommeren pga dårlig ventilasjon for de som arbeider der.men ellers skal de ha det