Fødenese

Spirevipp

Forelsket i forumet
Kikket i speilet i dag og kunne med blandet entusiasme konstatere at fødenesa er tilbake. Stor og svulmende lyste den mot meg, så da er vel ikke fødselen så innmari langt Unna. Hvorfor blir det sånn egentlig? har kanskje noe med vann eller mye blod i kroppen å gjøre. Noen som vet? :confused::pompus:

Skulle likt å visst det, ja. Jeg ser ofte etter i speilet om jeg har fått såkalt fødeansikt, men ser ingen tegn til det.

What? Dette har jeg aldri hørt om :p Får man et fødeansikt?

Kikket i speilet i dag og kunne med blandet entusiasme konstatere at fødenesa er tilbake. Stor og svulmende lyste den mot meg, så da er vel ikke fødselen så innmari langt Unna. Hvorfor blir det sånn egentlig? har kanskje noe med vann eller mye blod i kroppen å gjøre. Noen som vet? :confused::pompus:

Mener på det kan være vannoppsamling i kroppen ja :)
Legen min sa jeg hadde fødeansikt på siste kontroll. Men gikk 5 dager over forde :p
Men er nok forskjell fra person til person :)

Jeg har fått fødeansikt ;) nesa er større og hoven og leppene er større og hovne (ser ut som jeg har sprøyta litt i de) haha! Håper ting går tilbake etter fødsel..(spesielt nesa;))

Sikkert veldig forskjellig fra person til person. Jeg har bare meg selv å sammenligne med. Sist husker jeg bare at det eneste jeg så da fødselsannonsen og bildet kom i avisa, var den ENORME nesa!! :arghh: Er litt mer forberedt denne gangen. Den blir seg selv igjen heldigvis. De fyldige leppene andre snakker om har jeg derimot ikke fått gleden av..

Her er det kun overleppa som har blitt fyldigere, og med overbittet fra før ser det ut som om jeg har tatt botox i bare den og ombestemte meg og ville ikke ta i underleppa...:-P må til med skikkelig furteleppe for å 'jevne' ut.... :-))

Jeg har og fått fødeansikt nå. Skikkelig hoven! Mamma og kommenterte at nå så jeg veldig ferdig ut:P

Ikke hørt føde ansikt eller lignende, litt artig å lese. Fordi siden helgen har eg kjent meg, og er hoven i kjakene og rundt nese/ øynene. Spennande , 38+5 i dag. Nr en kom 39+ 4... Så går rundt å venter. Men nr en var estimert større enn lillesøster i magen. Så kanskje eg går over :/ lykke til med innspurten alle sammen ❤️

Back
Topp