Føden på sykehuset i Stavanger *er fra nov 10*

Mor_til_3

Elsker forumet
VIP
Hei dere på augustforumet!

Jeg tenkte jeg ville legge inn denne posten her inne også, i tillegg til november 2010 hvor jeg egentlig hører til, siden det sikkert er flere her inne som har erfaring med kontakt av føden. Håper virkelig ikke dere ser på det som frekt av meg [&:]

Jeg kjenner jeg er urolig i kveld. Har kjent så minimalt lite til minien i dag Kjente kun litt bevegelser i dag tidlig når jeg stod opp, ellers har det vært lite aktivitet inni magen i dag og i kveld. Kjenner jeg begynner å bli bekymret fordi de siste ukene har den lille vært hyper store deler av døgnet for så å plutselig stor ikke gi lyd i fra seg Så jeg tenker jeg vil ringe til føden og høre om de vil ta meg inn i kveld til en undersøkelse bare for å se om alt er ok...

Men jeg sliter litt med å finne rett tlf.nummer å ringe. Har ikke vært der inne før. Er det noen som har vært inne på føden på Sus til en sjekk? Hvilket nummer ringte dere i tilfellet? Ser det finnes flere forskjellige nummer inne på Sus sine sider og vil helst ikke ringe "feil" siden dette ikke er "akutt", jeg er jo ikke i fødsel akuratt..

På forhånd tusen takk for svar og hjelp[;)]

Klem fra nervøs kommende mamma..

ORIGINAL: Malla_85

Hei dere på augustforumet!

Jeg tenkte jeg ville legge inn denne posten her inne også, i tillegg til november 2010 hvor jeg egentlig hører til, siden det sikkert er flere her inne som har erfaring med kontakt av føden. Håper virkelig ikke dere ser på det som frekt av meg [&:]

Jeg kjenner jeg er urolig i kveld. Har kjent så minimalt lite til minien i dag Kjente kun litt bevegelser i dag tidlig når jeg stod opp, ellers har det vært lite aktivitet inni magen i dag og i kveld. Kjenner jeg begynner å bli bekymret fordi de siste ukene har den lille vært hyper store deler av døgnet for så å plutselig stor ikke gi lyd i fra seg Så jeg tenker jeg vil ringe til føden og høre om de vil ta meg inn i kveld til en undersøkelse bare for å se om alt er ok...

Men jeg sliter litt med å finne rett tlf.nummer å ringe. Har ikke vært der inne før. Er det noen som har vært inne på føden på Sus til en sjekk? Hvilket nummer ringte dere i tilfellet? Ser det finnes flere forskjellige nummer inne på Sus sine sider og vil helst ikke ringe "feil" siden dette ikke er "akutt", jeg er jo ikke i fødsel akuratt..

På forhånd tusen takk for svar og hjelp[;)]

Klem fra nervøs kommende mamma..

51519480 masse lykke til :))

Masse lykke til :-)
Går nok kjempe fint med den lille skal du se - men viktig å ta slik på alvor!
Var selv forvirra da jeg en gang i uke 23 måtte ringe pga blødning - ringte fødenummeret jeg, fant ikke noe bedre...[8D]
Men de var hyggelige og ingen problem med det!

ORIGINAL: Plutselig

51519209 - ringte jeg da jeg trengte svar på noe.

D samme nr har jeg også fått oppgitt..[;)]
Lykke til.[:)]

51519480 har jeg også fått oppgitt, men tror det er to forskjellige linjer! Ønsker deg vertfall masse lykke til![:D]

Fikk komme inn på føden med en gang og har nå vært inne og ligget til registrering en times tid. Alt stod heldigvis bare bra til med den lille huleboeren, han hadde nok bare tatt seg en lang siesta i løpet av dagen[;)] Og jordmødrene inne på føden var bare så forståelsesfulle og greie. Tusen takk for hjelpa[;)]

http://www.sus.no/templates/page____36187.aspx

Føde-/barselseksjonen Å være gravid og føde barn er en stor opplevelse i livet. Vi ved Kvinneklinikken vil bidra til å gjøre denne perioden best mulig for deg og vil støtte og veilede deg ut fra dine ønsker og behov.

Publisert: 25.09.2007 12:27
Sist oppdatert: 13.10.2009 04:01

Kvinneklinikken ved SUS ble omorganisert 7.september 2009. Det er nå 2 fødeavdelinger: Fødeavdelingen i 1.etg og Fødeloftet i 7.etg.
Klikk her for mer informasjon
Innskriving:
Vi tilbyr innskrivning ved fødeavdelingen fire uker før termin. Papirene vedrørende fødselen vil da bli klargjort.Det er avsatt 30 minutter til dette. Det er ikke nødvendig at far er med, men han er selvfølgelig velkommen dersom det er ønskelig. 

For å bestille time til innskriving ring: 51 51 94 76 eller 51 51 81 70

FØDETELEFONEN: 51 51 92 09 

Barsel: 7G i sykehuset sine lokaler  i 7 etg i sydbygget, og barselenhet 7I på St.svithun hotell.

Back
Topp